lørdag 28. februar 2009

Kort i romantisk stil

Jeg fikk tilsendt dette fotostempelet (for øvrig sammen med en masse andre flotte trykk som jeg også skal bruke :-) fra snille Scoobie, og det måtte jeg jo lage noe av! Dermed prøvde jeg meg på et kort i en litt mer romantisk stil. Jeg synes at denne stilen er vanskelig å få til, det blir liksom bare rart når jeg ser hvilke flotte kreasjoner andre lager, men man kommer ingen vei uten å prøve!





Jeg har påført litt brunt blekk på motivet, og prøvd meg på å lage mine egne roser for første gang etter denne oppskriften på Scrapping.no.

3 kommentarer:

Anonymous sa...

Jeg synes kortet ditt ble lekkert jeg. Særlig rosene. Og du lager jo så gjennomførte kort med pynt inni også. Er imponert jeg!!
[posted by: ]

Anonymous sa...

Jeg synes kortet ditt ble lekkert jeg. Særlig rosene. Og du lager jo så gjennomførte kort med pynt inni også. Er imponert jeg!! Hilsen LilleAsk
[posted by: ]

Anonymous sa...

Tuuusen takk :-)) Det var veldig hyggelig å høre, LilleAsk! Og takk for at du titter innom ;-) [posted by: Anne]