torsdag 19. februar 2009

LO i 60 årsgave til en kollega

På mandag fylte en kollega 60 år, og en annen kollega hadde laget en gave til ham. Han hadde også med seg kamera for å ta bilder av jubilanten, og da tenkte jeg at dette måtte det være mulig å lage noe av som han kunne få som minne. Fotografen hadde heldigvis ikke noe imot å sende over bildene til meg, så her er resulatet som ble overrakt i forbindelse med at vi hadde en markering av dagen på jobben i dag.



Bokstavene pusset jeg med sandpapir, påførte litt blekk og Glossy accent. Kult produkt som gir en stilig effekt :-)



Idéen med å rive opp det lyse arket er etter inspirasjon av Tigerlily. Denne bloggen vil jeg for øvrig varmt anbefale, for hun lager fantastisk flotte ting!

Jeg har ventet på en anledning til å kunne bruke denne teknikken, og til en litt "maskulin" LO synes jeg det passer perfekt :-)





2 kommentarer:

Anonymous sa...

Kjempeflott !! Bokstavene ble skikkelig stilige, fin effekt!

Ha en super helg :)

Klem, Gry-Heidi [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk og god helg til deg også, Gry-Heidi :-) [posted by: Anne]