søndag 15. mars 2009

Jeg har vært på hobbytreff

I dag har jeg vært på hobbytreff på Din hobby :-) Det er inspirende, lærerikt og veldig morsomt å være kreativ i godt lag med andre, så hvis du ikke har prøvd det, kan jeg varmt anbefale det!

Innimellom fargelegging av stempeltrykk, skravling og shopping (selvsagt :-) fikk jeg laget kortet under. Det fulgte med noen flasker med Glimmer Mist i handlekurven, og det måtte jo prøves med det samme jeg kom hjem, så kortet har fått en liten dusj med "Snow Angel".

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Herlighet, så nydelig dette var !!
Likte også godt kortet med eika på. Flott motiv til en mann! Jeg er helt enig, det er lettere å lage kort til jenter :)

Klem, Gry-Heidi [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen, tusen takk, Gry-Heidi!! Det var veldig hyggelig å høre! Til jentene kan man pøse på med blomster og blonder og sånt, og står ganske fritt i fargevalg, men det er ikke så lett til menn :-) [posted by: Anne]