søndag 1. mars 2009

Julekortalong på dinhobby

Jeg har meldt meg på en julekortalong på dinhobby med 3 kort i måneden. For dere som ikke kjenner til hva dette går ut på, så skal deltakerne lage det antallet julekort de har meldt seg på med hver for seg, men innenfor samme tidsfrist. Det betyr altså at jeg skal presentere 3 nye kort i forumet innen den siste i hver måned. Genial måte å få laget julekort i god tid på :-)

Klikk på overskriften for å se alle kortene jeg har laget for januar og februar.



















5 kommentarer:

Anonymous sa...

Så flink du er som lager julekort i god tid ! De var kjempefine og så koselige alle sammen !

Klem, Gry-Heidi [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk, Gry-Heidi!! :-) Det med å lage julekort har lett for å bli en hektisk aktivitet i desember, så i år skal jeg prøve å være litt på forskudd.

Og tusen takk for at du er innom og hilser på! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Herlige julekort du har laget! Har ikke begynt å tenke på de enda, tror det blir en periode med konfirmasjonskort nå framover! [posted by: ]

Anonymous sa...

Herlige julekort du har laget! Har ikke begynt å tenke på de enda, tror det blir en periode med konfirmasjonskort nå framover!

Klem fra Ingunn! [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha!! Det er så morsomt å få kommentarer på hjemmesiden :-))

Det ligger fremdeles litt snø her, så julekortinspirasjonen er ikke så vanskelig å finne foreløpig. Også er det liten gulrot i alongen ved at man kan vinne en liten premie dersom man fullfører!

Takk for at dere er inne og titter!! [posted by: Anne]