tirsdag 31. mars 2009

Mitt første bidrag på "Scrapping the Music - på norsk"!

Utfordringer er gøy, og en utfordring kombinert med musikk som inspirasjon er genialt, så dette må jeg bare prøve meg på :-)

Oppgaven STM har gående nå er "Lykken er" med Hanne Krogh. Jeg kjøpte meg nytt kamera i sommer, og jeg prøvde blant annet å ta bilder ned i sjøen for å se hvordan det fungerte. Et resultat var bildet under av en liten krabbe som var ute på tur. Vannet var ganske klart denne dagen, så dermed passet det perfekt til tekstlinjen "Lykken er krystallklart vann".

Jeg er på ingen måte fan av Grand Prix, men jeg må innrømme at jeg har nynnet mye på denne sangen mens jeg har jobbet med denne oppgaven *hihi*

6 kommentarer:

Anonymous sa...

Så gøy at du slenger deg med på utfordringene våre!! Det er ikke noe farlig - bare masse gøy!!:)

Nydelig mønsterark her - flott oppsett - likte raindropsene dine - og for et bilde da:)

En flott Lo Anne!!

I morgen kommer det en ny Sang:)

Vibeke
http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com/ [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk, Vibeke!!

Jeg lover å prøve meg på neste sang også :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Nydelig LO Anne. Jeg tenkte på å kanskje hive meg på denne utfordringen jeg også. Må bare finne det (!) bildet. Hvordan du har brukt raindropsene var jo bare kult!

Anita [posted by: ]

Anonymous sa...

Herlig!
Denne var flott! De raindropsene var en utrolig flott detalj:)

Håper du blir med på den nye sangen som kom i dag også:)

Gro - STM på norsk [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha for veldig hyggelige kommentarer!! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Denne var virkelig lekker! Et knallbra bilde og regndråpene var et kjempeflott detalj!!

Jeg er forresten veldig imponert over at du fortsatt klarer å finne inspirasjon til julekort nå :) Jeg ser jo at du ikke har problemer med det, for kortene er superflotte!

Klem, Gry-Heidi
[posted by: ]