onsdag 29. april 2009

Kort til en kollega som slutter med AFP

I dag har vi hatt avslutning på jobben for en kollega som går av med AFP, og jeg har laget dette kortet til ham. Karosseriet til bilen er gitt en dusj med Glimmer Mist for å gi lakken metallic-effekt, og som registeringsnummer satt jeg inn initialene og ansattnummeret hans :-)

Vi har hatt en innsamling til gave, og inni kortet er det en lomme med liste på de som var med på innsamlingen på venstre side, og et skrivefelt på høyreside.

bilkort_fs

bilkort_is

bilkort_bs

5 kommentarer:

Anonymous sa...

Lekkert kort Anne. Så kult med initialene og ansattnummeret til kollegaen din på nummerskiltet.

Anita [posted by: ]

Anonymous sa...

Dette kortet var skikkelig tøft!
Klem fra en navnesøster....., Anne -:) [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så stilig dette var !! Kult med reg.nummeret :)
Ønsker deg en god helg med en ekstra fridag :)

Klem, Gry-Heidi

PS. Jeg har store problemer med å komme inn på siden din. I går klarte jeg det ikke, men fikk det endelig til nå.... etter laaaaaang ventetid. Mulig at problemet ligger her hos meg altså :) [posted by: ]

Anonymous sa...

Har vært på besøk i bloggen din, takker for titten. Her var det mye fint.

Hobbyklem fra Grethe (Revenka) [posted by: ]