søndag 21. juni 2009

Hurra, jeg har fått min første award!!

award_solvi

Så utrolig gøy å få sin første award! Den fikk jeg av Sølvi, og den vil jeg gjerne gi tilbake fordi jeg setter stor pris på at jeg fikk den, fordi hun lager så nydelige ting og for alle koselige kommentarer jeg har fått :-) Tusen takk, Sølvi!!

Videre vil jeg gjerne gi en til Gry-Heidi, jeg vet du har fått flere allerede, men du er alltid så flink til å legge igjen hyggelige kommentarer til meg når du er innom på besøk, også lager du nydelige kort som er til stor inspirasjon!

Så vil jeg gjerne gi en til LilleAsk, hun er en fantastisk dyktig og veldig hyggelig dame. Også og setter jeg stor pris på at du stadig er innom siden min og legger igjen hyggelig spor :-)

Også må jeg bare gi en til Tigerlily, for hun er en utrolig dyktig og allsidig dame som jeg finner masse inspirasjon hos, og som en takk for hyggelig hilsen på siden min!

Ingunn vil jeg gjerne også gi en award for alle koselige hilsener og kommentarer jeg har fått og for de nydelige kortene hun lager.

4 kommentarer:

Anonymous sa...

Tusen takk for awarden Anne. Og tusen takk for sporene du også legger igjen i bloggen min. Det setter jeg stor pris på.
Og jeg finnes ikke misunnelig over turen til Edinburgh. Det er over 10 år siden jeg var der sist og jeg vil gjerne tilbake en dag:o)

Anita [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen hjertelig takk, Anne! Selv om jeg har fått den allerede, så skal du vite at jeg setter veldig stor pris på å få den av deg :)
Ønsker deg en fin ny uke, forhåpentligvis med masse sol og godvær :)

Klem, Gry-Heidi [posted by: ]

Anonymous sa...

... og nå har du fått to velfortjente til :o) Ta en tur innom bloggen min :)

Klem, Gry-Heidi [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk for denne, Anne! Setter stor pris på at du ikke har glemt meg selv om det er ei stund siden det var noe aktivitet i min blogg! Men nå er jeg snart klar til å oppdatere litt igjen, så det er bare å følge med :)
Håper du har en strålende sommer, her hos meg har liksom ikke sommeren fått skikkelig tak enda, men som de gode nordlenninger vi er, så gir vi aldri opp håpet! :D

Stor klem fra Ingunn! [posted by: ]