mandag 1. juni 2009

Vår i hagen

Nå er det vår i hagen, og det kommer nye blomster nesten hver dag! Vi jobber fremdeles med å bygge ut blomsterbed og finne blomster og planter som trives, men det hjelper for hvert år som går. Her er et knippe av de vi har, klikk på overskriften for å se alle bildene.

Jeg er veldig spent på om peonen springer ut i år. Det er to knopper på den, men i fjor sprang de ikke ut. Kanskje i år? Jeg tar gjerne imot noen tips om hva jeg kan gjøre for å få blomster på den!

rhododendron



rose"

rose2"








2 kommentarer:

Anonymous sa...

Ja, er det ikke morsomt med blomster :) Nydelige de du har plantet da, koselig med farger! Utrolig fin farge på rosa! Jeg vurderer å grave opp et blomsterbed for andre gang nå..... det tyter opp både blomster og ugress og har blitt et evig kaos. Jeg er nok litt for ivrig med å plante, og så er ikke kunnskapen helt på plass, men moro er det :))
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med peonene....

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: ]

Anonymous sa...

Tusen takk!! Det er ikke alltid lett å se forskjell på hva som er ordentlige planter og hva som er ugress, nei :-) Men jeg er helt enig med deg, det er morsomt uansett! [posted by: Anne]