lørdag 11. juli 2009

Challenge on "Passion for ProMarkers"

I have become quite a fan of the ProMarkers, but am just a newbie. The PFP challenge blog is a great opportunity to learn by doing, so I have taken a deep breath and give my first try for their weekly challenges :-) This week's challenge is to use Cornflower Blue and Cocoa together with a sketch.

Jeg har blitt stor fan av ProMarker, men er bare nybegynner ennå, så jeg synes at utfordringsbloggen PFP er en glimrende mulighet til å lære. Jeg har tatt sjansen på å bli med på min første ukesutfordring, som er å bruke Cornflower Blue og Cocoa sammen med en skisse.

PFP71

PFP72

13 kommentarer:

Anonymous sa...

Dette mestrer du jo kjempebra!! Er så imponert! Dette er det bare å fortsette med Anne, ikke stopp!!
Ha en strålende sommer:o) [posted by: Anita]

Anonymous sa...

what a fabulous card - I love your colouring
thanks for joining us on PfP and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a gorgeous card. I love your image and the colouring is fab. I'm glad you're enjoying our challenge blog and finding the tutorials helpful. Hope to see you next week at PFP. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

what a lovely card and great colouring , thanks for joining us at pfp this week
hugs
helen x [posted by: helen x]

Anonymous sa...

Great card, your colouring is fab being as you have not been using PM's long, hope to see you again next week :)
Thank you for joining in this week :)
Gina xxx [posted by: Gina]

Anonymous sa...

Tusen takk for den hyggelige kommentaren i bloggen min!! Alltid kjekt med kommentarer :)

Mye flott inspirasjon i bloggen din! Likte spesielt godt julekortet ditt - enkelt og nyyydelig. Og så likte jeg også veldig godt dette blåe babykortet :) Det er veldig flott fargelagt! Du er kjempeflink!! [posted by: Anette ]

Anonymous sa...

Så flink du er! Og det ser iallefall ikke ut som om du er noen nybegynner!

Jeg har nylig kjøpt promaker selv, og digger de! Dessverre "bommet" jeg litt på kjøp av farger (kjøpte helt ulike nyanser isteden for ulike toner) så tar gjerne i mot tips på favoritt farger..

Ha en god sommer! Nå kommer nok sola snart igjen.. [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Thank you all for your nice comments!! You really give me inspiration and make me happy :-)

Anita: Tusen, tusen takk! Riktig god sommer til deg også ;-)

Anette: Tusen takk og i like måte! Bloggen din er kjempefin, og du lager masse flott, så jeg kommer snart på besøk igjen :-)

Therese: Det var hyggelig å høre,- tuuusen takk! Det måtte noen handlerunder til før jeg fikk samlet funksjonelle kombinasjoner også :-) Jeg deler gjerne med meg, stikker innom bloggen din og legger inn en kommentar, jeg. [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Skulle ikke tro du var nybegynner da! Dette ble jo knallfint!
Jeg prøver også å lære meg å bruke Promarkers, Det er kjempeartig synes jeg, og jeg ser at det finnes en del muligheter å prøve seg på :o)

Ønsker deg en fortsatt super sommer :)

Klemmer, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Tusen takk!! Ja, Promarkers er veldig morsomme å jobbe med, men det tok litt tid før jeg skjønte hvordan man skal jobbe med dem for å blande fargene :-)

Riktig god sommer til deg også! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så fint det var. Jeg har fått helt dilla på å fargelegge med Promarkers. [posted by: Solblomst]

Anonymous sa...

Wow isn't that great! your first challenge useing promarkers and you got picked for the top 5!
I was just browseing sites and found yours through PFP.I'm a beginner blogger and card maker & I just wanted to congratulate you. What a great honor!

Roxx.T [posted by: Roxx.T]

Anonymous sa...

Solblomst: Tusen takk! Har fått helt dilla selv, jeg :-)

Roxx: Thank you so much for your kind words! I am still in shock for being picked for the top 5, and off course very, very happy :-) I have visited your blog as well and left a comment. I sure will visit soon again ;-) [posted by: Anne]