søndag 19. juli 2009

New challenge on "Passion for ProMarkers"

First of all, thank you to the wonderful ladies at the PFP blog that picked my card as one of the top five last week! It was a huge surprise and I am absolutely thrilled,- what a boost for the inspiration!

This week's colour combo is Ruby and Gold with a twist of jewels and gems, and here is my card.

Aller først, tusen takk til de fantastiske damene på PFP-bloggen som valgte mitt kort som en av topp 5 sist uke! Det var en stor og veldig gledelig overraskelse, og utrolig inspirerende! Denne ukens fargekombinasjon er Ruby og Gold med et innslag av perler og steiner, og her er mitt kort.


PFP81

PFP82

9 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi Anne, what a sweet card. I love the image and your colouring is fab. The lace looks lovely. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Gorgeous card, you can not beat a gg image :)
Thank you for joining in again this week at PFP :)
Gina xxx [posted by: Gina]

Anonymous sa...

Lovely card Anne,
it was my turn to pick the top 5 last week, and you definitely deserved it
thanks for joining us this week again on PfP
and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Så flink du er!! Nydelig fargelagt! Håret var bare fantastisk. Gleder meg til jeg får kjøpt noen flere tusjer - takk for tips i bloggen min forresten - da skal jeg virkelig la meg inspirere av deg.

Gratulerer med topp 5 plasseringen - og til og med i din debut der inne! Stor stas!

Håper du har gode dager selvom sola uteblir enn så lenge.. [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Stunning, love the roses and the inside. Thanks for joining us at PFP.

Hugs,
Caryn xxx [posted by: Caryn Davies]

Anonymous sa...

Gorgeous card Anne. Love the image you've used and the colouring also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x [posted by: Michele]

Anonymous sa...

Thank you so much, ladies!!

Therese: Tuuusen takk! Vi får utveksle erfaringer med tusjene framover :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Ikke noe rart du ble Topp 5 kortet var jo så herlig og du fortsetter på god kurs denne uka også må jeg si! :) Nok et flott kort som er kjempe nydelig! Du får til veldig pent hår :) Takk for at du deltar og sleng deg med imorgen også, da er jeg som har valgt utfordringen, yeahii!! :)

Klem Ida [posted by: Ida]

Anonymous sa...

Tusen takk, Ida!! Klart jeg er med denne uken også :-) [posted by: Anne]