søndag 16. august 2009

Ferie i Tyskland

Jeg har ikke vært så veldig flink til å oppdatere her i det siste. Det skyldes blant annet at jeg har fått meg et virtuelt treningsrom også, som noen kanskje har sett linken til på menyen øverst. Det har vært litt hyppigere oppdateringer der, forresten :-)

På hobbysiden har jeg drevet mest med å eksperimentere med ProMarkers i det siste. Jeg har laget noen julekort til alongen på Din hobby, jeg skal få lagt ut disse etter hvert.

Siden sist har vi også vært på ferie i Tyskland, vi kom hjem derfra tidligere denne uken. Vi hadde med bilen og tok ferge til Kiel, og var i Berlin, Leipzig og Lübeck. Det er ekstra morsomt å se VM i friidrett fra Berlin siden vi akkurat har vært der :-) De begynte å rigge tribuner mens vi var der, så det var lett å se at noe var på gang.

Brandenburger Tor

BranderburgerTor

Trykk på overskriften eller Read More for å se flere bilder fra Berlin og Lübeck.





Her er det lagt til rette for et minne fra VM i friidrett på Potsdamer Platz

PotsdamerPlatz



Det mest berømte kontrollpunktet der Berlinmuren gikk, "Checkpoint Charlie"

CheckpointCharlie



Det står litt igjen av muren som er fredet, her er en liten bit av den

Berlinmuren



Lübeck er en veldig koselig by, så dit drar vi helt sikkert tilbake. Her er et par bilder derfra

Lübeck

LübeckSentrum"/

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Å så fine bilder Anne. Jeg har veldig lyst til å se Lûbeck selv og nå blir jeg virkelig fristet.
Jeg har sett på facebook at du har vært så flink til å trene i det siste, men har ikke fått rotet meg inn i ditt virtuelle treningsrom før nå. Er imponert over innsatsen din!! [posted by: Anita]

Anonymous sa...

Tusen takk, Anita! Jeg har fått tilbake treningsgleden, og det blir egentlig ekstra gøy av å blogge litt om det også :-)

Lübeck var kjempekoselig, altså, så jeg anbefaler varmt en tur dit! Det er under en times kjøring fra Kiel, så det er lett å finne det om man kommer med ferge :-) [posted by: Anne]