fredag 21. august 2009

Ferietørke

Så var årets sommerferie unnagjort, og på mandag er det jobben igjen. Denne ferien har jeg prioritert å være i aktivitet framfor papirhobby, så papirsakene har stort sett fått ligge i fred. Det eneste jeg har gjort er litt eksperimentering med ProMarker, faktisk. Jeg må også medgi at inspirasjonen og kreativiteten ikke har vært til stede, men jeg regner med at det kommer med høstregnet :-)

I tillegg til Tysklandsturen har vi vært en tur på Ringebu, og det kan du lese mer om her, i det virtuelle treningsrommet mitt.

2 kommentarer:

Anonymous sa...

tusen takk for alle hyggelige kommentarer på bloggen min :D Alltid moro når nye fjes stikker innom :)

Flott blogg du har du også med mye spennende! (og vannvittig lekkert!) her kommer jeg nok til å stikke innom igjen fler ganger =) Morsomt med egen blogg for pusen :) Også så fint navn hun har, Luna :)) [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Tusen takk, Sandra :-) Luna har ikke vært så flink til å blogge i det siste, men hun kommer sterkere tilbake ;-) [posted by: Anne]