onsdag 12. august 2009

Ti sannheter

10

Jeg har fått en morsom utfordring fra Ingunn om å fortelle 10 sannheter om meg selv, og den må jeg jo ta, så her er de:

1. Jeg digger ishockey, og laget mitt er Sparta Sarpsborg
2. Jeg har lappen på motorsykkel (og sykkel :-)
3. Jeg har brunt belte i karate
4. Jeg elsker katter, både store og små
5. Jeg er livredd for edderkopper
6. Jeg har alle symfoniene til Beethoven i platesamlingen, men digger også electronica
7. Jeg er glad i å reise, spesielt i storbyer (er nok ganske urban, ja :-)
8. Jeg er "dingsefreak"
9. Jeg leser alltid på minst en bok, og er veldig interessert i historie
10. Livretten min er sushi

Jeg kunne fått plass til flere her, men jeg får begrense meg til disse. Det er ikke så lett å finne 7 personer blant dere jeg kjenner som ikke allerede har fått denne, så jeg håper at alle dere som ser denne og ikke allerede har fått den tar utfordringen :-)

Ingen kommentarer: