tirsdag 15. september 2009

Kommentarer/comments

Dessverre er det noen som har interesse av misbruke andres nettsider til å spre alskens søppel, og i det siste har jeg hatt 3 tilfeller hvor det har blitt lagt inn kommentarer med nærmest uforståelig innhold som åpenbart har hatt til hensikt å lokke folk inn på sine useriøse nettsteder. Jeg finner meg selvsagt ikke i å bli misbrukt på denne måten, og har derfor sett meg nødt til å sette på moderatorkontroll på kommentarer. Jeg setter veldig pris på om dere gir meg et hint om dere får problemer med å legge inn kommentarer som følge av dette.

Obviously some people find it useful to misuse others web sites to spread spam, and lately in three occasions I have got comments with some more or less meaningless content which purpose obviously have been to try to mislead people into their crappy web sites. Naturally I do not want my web site to be misused in this way, so I feel that I had to set moderator control on comments. Please let me know if you experience any problems to add comments because of this. Thank you!

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Uff, det er sååå kjedelig og irriterende da sånt skjer.... men det er dessverre noen som tydeligvis har glede av å drive med så talentløse ting.
Men, vi lar oss ikke stoppe av det :o)

Kortet i innlegget ditt under, er nydelig, som alltid ! Du har virkelig fått teken på ProMarkers´ene, nydelig fargelagt ! ... jeg sliter ennå jeg... får liksom ikke til overganger slik som jeg vil..

Ha en fortsatt fin kveld :o)

Klem, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Ja, uff, det er veldig kjedelig at noen alltid skal prøve å ødelegge, men det skal mer til enn som så :-))

Tuuusen takk! Jeg har blitt veldig glad i PM'ene mine, distress får jeg ikke noe tak på, så det her er nok mer min greie :-) [posted by: Anne]