søndag 4. oktober 2009

Apricot + Cool Aqua and flowers week at PFP

What a wonderful colour combo to be used this week! They look just great together, and aren't they just perfect for a Sugar Nellie Manga image? :-). Flowers are also a part of this week's challenge, which I simply have made with my retro medium and mini punches.

Jeg digger fargekombinasjonen denne uken! De er kjempefine sammen, og passer de ikke fint til et Sugar Nellie Manga-stempel? :-) Blomster skal også være med i denne ukens utfordring, så jeg har enkelt og greit laget noen med den mellomste og minste retro-punchen.

PFP19_fs

PFP19_is

17 kommentarer:

Anonymous sa...

HI Anne, what a gorgeous card. Love the image and your colouring is fab. The flowers look perfect and the papers are so pretty. The inside looks fantastic too. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Anne this is beautiful and I adore these images. Thanks for joining us at PFP this week. Sue :o) [posted by: Sue Lumber]

Anonymous sa...

Gorgeous card Anne
thanks for joining us on PfP this week and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Nydelig kort Anne. Lekker fargekombinasjon, skjønner godt du likte den selv, for det er farger som får meg til smile og tenkte på sommeren.
Kun 5 arbeidsdager igjen nå til landstreffet. Gleder meg masse til det. Håper jeg får plass ved siden av deg når vi skal scrappe og lage kort:o) [posted by: LilleAsk]

Anonymous sa...

Thank you very much for your kind words, ladies :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Tusen takk, Anita! JAA, håper vi blir "naboer" på treffet, det hadde vært kjempegøy :-)) Tenkte jeg skulle prøve å få lært noen scrappetricks av deg ;-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Nydelig kort og farger! Likte spesielt godt fargelegginen av håret denne gangen.. Morsomt at du gjentar trykket på innsiden også. [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Great card. Thanks for joining us at pfp.
Hugs, Caryn
[posted by: Caryn]

Anonymous sa...

Helt nydelig, Anne! Fargene er kjempeflotte, og fargeleggingen din er nydelig!
Likte veldig godt innsidene dine også, skikkelig gjennomført kort.

Ønsker deg en ny, fin uke :o)

Klem, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Really pretty card, thanks for joining us at PFP this week. x [posted by: Natalie]

Anonymous sa...

Therese: Så morsomt at du likte det! Håret på dette stempelet passet til en litt annen fargelegging, syntes jeg :-) Tusen takk!

Caryn: Thank you so much! Just loved this challenge!

Gry-Heidi: Tusen takk for vakre ord! Ha en riktig fin uke du også :-)

Natalie: Thanks a lot! I am really enjoying these challenges :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Hei på Deg!!

Så det er DU som er den mystiske Anne inne hos meg;D Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt for jeg har deg jo på blogg lista mi.......hmmmm !!

Uansett er det veldig hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg som jeg setter stor pris på, nå er jeg begynt som deg med å pynte innsiden av de fleste kortene jeg lager, så takk for inspirasjon;)

Klem [posted by: Anonymous]

Anonymous sa...

Så koselig, da! Tenk at jeg kan være til inspirasjon, det var utrolig hyggelig å høre!! Tusen, tusen takk, Sølvi :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Hei på deg, Anne!

Tusen takk for koselig treff i helga - veldig hyggelig å treffe deg og veldig moro å se det du lager. Veldig, veldig fine kort du viser fram i bloggen din her - så lekkert og stilig. Kjempefint Manga-kort med knallfarger - enig med deg at det er en sprek kombinasjon som passer godt til Manga'ene! :D

Ha en god dag!

Klem, Hanne
[posted by: Hannemor]

Anonymous sa...

det manga-stemplet er nydelig Anne =) også er du såååå flink til å trylle med stemplene dine. :) [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Hanne: I like måte, det var kjempekoselig å hilse på deg også! Tuuusen takk for gode ord!!

Sandra: Tusen takk, det var veldig hyggelig å høre! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

WOW dette kortet var stilig!! Enig med deg at fargene er utrolig flotte sammen! Nydelig malt motiv! [posted by: Anette]