søndag 11. oktober 2009

Jeg har vært på treff i helgen

I helgen har jeg vært på treff med Din Hobby, og kost meg med papir, kort, stempler og scrapping i hyggelig lag. Jeg fikk laget en eske, som det var et lite minikurs på, 4 kort og en LO.

Her er et kort hvor utfordringen var å lage et kort i ikke typiske julefarger

Julekort_fs

Julekort_is

Slik ble esken, og den laget jeg til en utfordring hvor man skulle lage en gave til en man ville takke. På toppen er det limt fast et kort hvor man kan skrive en hilsen.

Eske

Eske_trykk

Vil du se resten av kortene og LOen jeg laget? Da kan du klikke på overskriften eller Read More :-)

Denne oppgaven var et kort uten stempeltrykk, men hvor man kunne bruke chipboards og rub ons

Julekort_fs

Julekort_is

Så fikk vi en liten materialpakke hver hvor litt av alle elementene skulle brukes. Det var ikke så lett å sette sammen en sølvdusk, gullsnor, stempeltrykk av sopp, noen papirblomster, en filtblomst, raindrops, bling og en liten klype, men mitt forslag ble slik

Materialpakke_fs

Materialpakke_is

Her er en hvor sidemannen skulle bestemme motivet, og hvor rosa skulle være med. Dette ble i alle fall rosa :-)

Robot_fs

Robot_is

Den siste oppgaven jeg rakk var en LO uten bilde

LO

4 kommentarer:

Anonymous sa...

Takk for en herlig helg. Hyggelig å treffe deg igjen. Synd det ikke ble noen gåtur på oss da, men tiden gikk jo i tillegg så utrolig fort da....nesten så vi skulle hatt en uke vettu, da hadde ikke alt blitt så intenst - tror jeg da, hehe...

Du laget kjempeflotte ting må jeg si. Og det utfordringskortet var jo ikke akkurat enkelt nei, men jeg syns du løste oppgaven bra jeg;-)

Må jo også nevne da at den esken er fra Kirsten Aune: http://min-hobbyblogg.blogspot.com/2009/09/tutorial-box-with-4-drawers.html så kan alle se hvordan man lager slike esker ;.) [posted by: Hilde ]

Anonymous sa...

Ja, tusen takk og i like måte, Hilde, det var veldig hyggelig å treffes igjen! Vi får satse på å ta igjen gåturene neste år, da må da kneet mitt være bra igjen :-)

Takk for hyggelige ord, og for linken! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så mye fint du fikk laget på treff =) Jeg elsker jul og disse utradisjonelle kortene falt virkelig i smak =) [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Tusen takk, Sandra! Sååå koselig å høre :-) [posted by: Anne]