fredag 23. oktober 2009

Kort til en dame som fyller 50 år

En god kollega av meg fylte 50 år i går, og her er kortet jeg laget til feiringen vi hadde på jobben i går. Bildene gjengir ikke helt riktig farge, for kortet er fiolett i både kartong, pynteark, roser og bånd. Stemplene jeg har brukt er Maribel og stor og liten retroblomst fra "Grunge collection"-platen fra Stempelglede. Maribel er farget med Distress ink ved hjelp av svamp og vannpensel, og blomstene er stemplet med Distress ink og stanset ut med stor og mellomstor Retro punch. Jeg fant også ut at et av stemplene på "Grunge collection"-platen passet perfekt sammen med signaturstempelet og ga en kjempefin effekt, så på baksiden har jeg stemplet begge disse med Dusty Concord Distress ink.

Gratulerer så mye med dagen, Hilde!




4 kommentarer:

Anonymous sa...

Herlig kort! Fine farger. Så du mestrer distress ink også du, de fikk jeg aldri til.. Flotte stempler du har brukt.

Tusen takk for alle de rause kommentarene du legger igjen, uten deg hadde nok bloggen min vært litt ensom.. :o) [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Hei, Therese! Tusen takk for hyggelig kommentar igjen!! Det er så koselig at du er innom og legger igjen spor etter deg :-)

Jeg er ingen ekspert på Distress ink, altså. Å male med det får jeg absolutt ikke til, men det var faktisk enklere å påføre farge på fotokartong, som jeg har brukt her, så det må du bare prøve! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

nok et nydelig kort fra deg Anne =) Også det stemplet med navnet på kortlageren, det er så profft! [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Tusen takk, Sandra! Det er kjempehyggelig at du stikker innom og legger igjen hyggelige kommentarer! Ja, jeg er blitt glad i disse personlige stemplene mine :-) [posted by: Anne]