mandag 26. oktober 2009

Week 22 over at the PFP challenge blog

The colour combo on PFP this week gives me a little taste of Christmas, Poppy and Forest Green. I found the image to use quite easily, but not the rest... I am not really happy about this card, something is missing or doesn't seem right, but I can't really put my finger on it and see what I should have done differently to be happy about it, so I've decided to leave it as it is. Well, fortunately it's still plenty of time to make more Christmas cards this year :-)

Fargekombinasjonen hos PFP denne uken gir en følelse av jul, nemlig Poppy og Forest Green. Jeg fant ut hvilket stempel jeg ville bruke ganske raskt, men ikke resten... Jeg er ikke helt fornøyd med dette kortet, noe mangler eller er feil, men jeg kan ikke helt sette fingeren på det og se hvordan jeg egentlig ville hatt det, så jeg har bestemt meg for å la det være som det er. Heldigvis er det god tid til å lage flere julekort i år :-)

7 kommentarer:

Anonymous sa...

Lovely card, thanks for joining us at PFP this week. x [posted by: Natalie]

Anonymous sa...

beautiful card Anne
thanks for joining in at PfP this week and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a pretty card. Love the cute image and your colouring is fab. Great papers and layout. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x [posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Thank you so much!! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

vi er våre verste kritikere! Synes dette kortet ble nydelig og flott jeg Anne =) Det er annerledes enn de siste du har laget, men annerledes er gøy :D Er jo fort gjort å liksom kjøre seg fast i en spesiell stil når man holder på, og det har jo ikke du gjort ;) [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Så søtt motiv, og et herlig julekort, Anne ! Ingen grunn til at du ikke skal være fornøyd med dette, lekkert er det !

Klemmer :o) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Tuuusen takk, Sandra og Gry-Heidi!! Så snille dere er :-)) You ladies make my day! [posted by: Anne]