søndag 22. november 2009

Konkurranse hos Stempelglede

Det er konkurransetid hos Stempelglede! Oppgaven er å lage et kort med Stempelglede sin stempler, og med inspirasjon og fargereferanse fra noen flotte bilder som er lagt ut sammen med oppgaven. Jeg ble inspirert av brun- og blåtonene i bildene, som jeg synes er en veldig fin fargekombinasjon. Jeg har ikke så mange av Gunhild sine fantastisk flotte stempler ennå, men heldigvis nok til å kunne delta :-)

Contest time over at Stempelglede! In addition to use rubber stamps from Stempelglede, it is also referred to some great pictures for inspiration and colour reference. I was inspired by the blue and brown tones, which I think are beautiful together. I don't have so many of Gunhild's fantastic rubber stamps yet, but fortunately enough to be able to participate in the contest :-)



9 kommentarer:

Anonymous sa...

Så lekkert kort!! Ser godt du er blitt inspirert av fargene:) Og Maribel er bare så vekker!
Klem, Camilla. [posted by: Camilla S. Bakke]

Anonymous sa...

Nydelig kort! Likte godt at du har brukt bånd Både utenpå og inne i. Flott farge kombinasjon også.

Stempelglede har Sååå mange fine stempler, håper "julenissen" kommer med noen til meg .. : o)

Ha en finfin uke! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Så lekkert, Anne ! Nydelig blåfarge, og blått og brunt er knallfint sammen :) Nydelig bilde og så flott dekorert inni !
Jeg får fortsatt ikke opp nye innlegg fra deg på bloggen min, og jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med noen løsning på det heller :( Jeg får bare fortsette med å "poppe" innom deg, for å se om det er noen aktivitet her.

Ha en fortsatt fin kveld :o)

Klem, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Hei Anne.
Tusen takk for alle kommentarene jeg har fått av deg den siste tiden. Jeg har ikke vært like flink til å kommentere her hos deg... Men dette blåe kortet var nydelig! Utrolig flotte farger! Og nydelig pyntet kort! Stilig oppsett, med motivet på innsiden :)
Du har masse flott i bloggen din! Takk for titten ;) [posted by: Anette]

Anonymous sa...

Tusen takk for et nydelig bidrag! Flotte farger og spennende oppsett!

Ha en fin dag videre :)
Klem fra Gunhild
[posted by: Gunhild]

Anonymous sa...

åh, så nyyydelig ! Likte spesielt godt at du har brukt blonde på kortet, det var virkelig lekkert! [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Camilla: Ja, det stempelet er så fint! Også er det heldigvis mye enklere å stemple med enn vanlige fotostempler, for det er jeg ikke noe flink til :-) Tusen takk for hyggelig hilsen!

Therese: Så hyggelig å høre, tusen takk! Jeg krysser fingrene for at julenissen kommer til deg med noen spennende pakker i år :-)

Gry-Heidi: Å, takk og takk! Blått og brunt er en av mine favoritter. Også er jeg så glad i dag for at oppdateringene fungerer igjen!!

Anette: Tusen takk skal du ha! Du lager så mye flott, så jeg kommer snart på besøk igjen :-)

Gunhild: Tusen takk for besøket og hyggelige ord! Og i like måte!

Therese: Tuuusen takk! Så hyggelig at du likte det :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så utrolig flott kort du har laget. Jeg er så glad i det Maribel motivet og syns det er så gøy å se ulike kort med dette motivet. Dette kortet var virkelig flott.

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Anita [posted by: Anita]

Anonymous sa...

Tuuusen takk, Anita!! Ha en riktig fin kveld du også :-) [posted by: Anne]