lørdag 7. november 2009

Mitt første bidrag til Kort 'o' Mania

Jeg har funnet en utmerket dansk utfordringsblogg, Kort'o'Mania. De har nå sin 4. utfordring ute, og det er en skisseoppgave som jeg har valgt å løse på denne måten.

Jeg har problemer med å logge meg på blogger.com for øyeblikket, og har hatt det siden i går, så jeg får ikke lagt inn kommentar hos blogspot :-( Derfor ser det ut til at jeg må prøve å få levert bidraget mitt på en annen måte.

Dette er forresten et generelt problem, så dermed får jeg ikke lagt inn kommentarer hos noen andre blogspot-blogger heller. Det er innmari frustrerende, for jeg har vært inne hos flere av dere og sett nye, flotte ting jeg så gjerne skulle ha lagt igjen rosende kommentarer til. Jeg håper det snart er i orden igjen!

Here is my first contribution to the Kort'o'Mania challenge blog. They have their 4th challenge out now, which is a sketch I have chosen to solve in the following way. By the way I have huge problems with logging on to blogger.com for the moment, so I am not able leave comments on any blogspot blogs for the moment! I really hope it will be fixed really soon!


6 kommentarer:

Anonymous sa...

super flot kort du der har lavet, flot Brug af skitsen også.

10.000 tak for at du deltager på kort O Manias udfordring [posted by: anne bente]

Anonymous sa...

nyyyydelig løst av skissen, herlig pyntet og flotte farger :)
tusen takk for at du deltar på utfordringen :)

klemmmm [posted by: Linda]

Anonymous sa...

Tuuusen takk skal dere ha! Veldig morsomt å være med :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

så flott kort du har laget.
takk for at du deltar

klem fra Benedicte [posted by: Benedicte ]

Anonymous sa...

Så flott med julekort i utradisjonelle farger. Fint oppsett også! Likte snøkrystall stemplet godt. Er det slik - eller har du trykket det opp slik? Lekkert uansett.. Tøft med det sorte til det rosa også :o) [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Benedicte: Takk skal du ha! Jeg skal absolutt bli med flere ganger!

Therese: Takker og bukker! Stempelet er faktisk sånn med skrifteffekt i bakgrunnen, og jeg er veldig fornøyd med det :-) [posted by: Anne]