lørdag 7. november 2009

"Se, så flink jeg er!"

Therese sin sønn på 4 år har laget denne herlige tegningen, og da han skulle vise den til mamma'n sin ropte han "Kom å se hvor flink jeg er, mamma!". Hun har laget en "award" av den som jeg er en av de heldige som har fått! Tusen, tuuusen takk, Therese!! I tillegg til å gi den tilbake til deg for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg og for alt det flotte du lager, vil jeg gi den videre til alle dere som stikker innom her på besøk og minne om at de fleste av oss kan lære av Fredrik og bli flinkere til å skryte av oss selv av og til. Også vil jeg selvsagt oppfordre alle til å besøke bloggen hennes!

Therese's son is 4 years old and has made this wonderful drawing. When he was ready to show it to his mum he shouted "Mummy, come and look how clever I am!" She has made an award of it which I was one of the lucky ones to receive! Thank you sooo much, Therese!! In addition to give it back to you for leaving me so many lovely comments and for all the wonderful creations you make, I will also give it to all of you who pop in and visit my site and remind you that most of us can learn from Fredrik and be better to be happy with our own achievements now and then. And, of course, I encourage you all to pay her blog a visit!

Ingen kommentarer: