fredag 27. november 2009

To bestillingskort

Her er to bestillingskort jeg har levert i dag. Det første er til en dame som blant annet har høns og katter, så da ble det selvskrevne motiver.

Here are two cards I have made on request. The first one is to a lady who has hens and cats, so then these images were natural to choose.






Det er andre er til en jeger, og slik ble det. Under motivet på innsiden står det "Hurra for deg som fyller år", men det ble dessverre ikke så tydelig. I og med at mønsterarket var så mørkt trodde jeg at hvitt skulle bli synlig, men det er rub on, så skriften ble litt mer transparent enn beregnet.

The second one is to a hunter. It is a rub on text under the image on the inside of the card in white, but unfortunately it is very difficult to see because it was a bit more transparent the I expected.



8 kommentarer:

Anonymous sa...

Stilige kort!! Likte spesielt godt det øverste motivet ditt, med hønseparet :) Det var stilig!!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og god helg :) [posted by: Anette]

Anonymous sa...

så fine,forseggjorte kort! [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha for koselige tilbakemeldinger, og for at dere titter innom :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så stilige kort, herlige stempel på begge to;) På det øverste, er det et stempel den rammen på innsiden eller har du tegnet på frihand? Likte den veldig godt uansett;)

Tusen takk for flotte kommentarer i bloggen min, det setter jeg stor pris på, å pynte kortene inni også såg jeg først hos deg og ville gjerne prøve det, med godt resultat;D

Fortsatt god helg!

Klem fra Sølvi [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Hei Anne :o)

Jeg har lagt igjen kommentar på dissse kortene før, men ser den ikke her så gjentar det jeg :

Flott kort! Likte spesielt godt valg av motiver og de krussedullene rundt hønekortet - morsom detalj!

Håper du har en fin helg!

klem [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Tuuusen takk for koselige kommentarer!! Rammen på innsiden er tegnet på frihånd, Sølvi :-) Og takk i like måte!!

Så rart, da har nok den første kommentaren gått seg vill ute i cyber space et sted, Therese :-) Men takk for at du gjorde et nytt forsøk, tusen takk for hyggelige ord :-)

Riktig god helg, og første søndag i advent, til dere også! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Flotte kort! Likte spesielt det med tuppene på.

Er så fint når du pynter inni kortene! Så da må jeg vel stjele den ideen tenker jeg ;-) Kjempefint med de rammene du lager også. Man henger seg vel litt for mye opp i at alt "må stemples" noen ganger ... Må nok prøve det også :-)

Klem fra Solveig [posted by: solmaa]

Anonymous sa...

Tusen takk, Solveig! Ja, det er bare til å "stjele", det er bare hyggelig å kunne være til inspirasjon :-) [posted by: Anne]