tirsdag 8. desember 2009

Ett kort - to utfordringer

Denne gangen har jeg prøvd meg på å slå to fluer i en smekk, nemlig å lage et kort som passer til to utfordringer. Den første er desemberutfordringen på Ett trykk, hvor oppgaven er å lage et brettekort etter en gitt skisse. Samtidig har Kort o Mania en fargeutfordring ute med blått og sølv. Jeg har hovedfarge blå på kortet med flere innslag av sølv. Båndet er i sølv, dessuten er det et juletrestempel inni kortet, hvilket jeg håper dere kan skimte. Det er ikke så lett å få gode bilder med sølvtrykk :-)







8 kommentarer:

Anonymous sa...

Så fint kort du har laget! Flott med blåe julekort syns jeg. Og jeg kan tenke meg at det er fint med sølvtrykket selvom effekten ikke syns så godt på bilde. Liker snøfnuggene og følelsen av at det snør.. Fin brette teknikk, den gleder jeg meg til å prøve.

Håper du har en fin advent og at kneet ditt er bedre!


[posted by: Therese]

Anonymous sa...

Sååååå nydeligt kort du der har lavet,super fin måde du har lavet det på,og skønne farver er det ja.

10000000 tak for at du deltager på kort O Manias udfordring [posted by: Anne bente]

Anonymous sa...

hei :)
så utrolig flott kort du har laget :) enkelt og stilfullt, me like :) flott brette tekknikk også :)

tusen takk for at du deltar i kort o manias utfordring :)
klemmmm [posted by: Linda]

Anonymous sa...

Vakkert og elegant ! Blått og sølv er kjempefine farger sammen, og snøfnuggene skaper stemning :)

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

så stilig bretting og lekre farger =) [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Tuuusen takk for hyggelige ord, alle sammen!! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så lekkert kort!!
Blått og sølv er så lekkert til jul!
Ha ei flotters adventshelg,
klemmer fra Maya :) [posted by: Maya]

Anonymous sa...

Kjempeflott bidrag til Trykkpressa. Takk for at du deltar :) [posted by: Anita Thorsen]