onsdag 23. desember 2009

Julehilsen og en liten konvolutt

Tenk, det er jul!! Wheeee! Huset er ferdig til jul, så i kveld blir det bare kos med gløgg og innpakking av de siste gavene. Attpåtil har vi litt snø og kuldegrader her nå slik at det blir hvit jul, og det er det mange år siden sist vi har hatt her nede ved kysten. Det er også meldt at været skal holde seg kaldt, så snøen blir liggende hele julen! Herlig :-)

Gavepapir og bånd ligger klar til bruk, så det gjenstår bare å lage noen pakkelapper. Jeg hadde en liten ekstragave som det ikke er så lett å pakke inn, nemlig Flax-lodd, så jeg har laget en liten konvolutt til dem. Veldig enkel, men uansett bedre enn en vanlig hvit konvolutt, i alle fall. Stempelet er fra Stempelglede, også har jeg spandert litt glitterlim på den utstansede snøkrystallen og rosene.




Da gjenstår det å ønske dere alle en riktig god jul, og tusen takk for at dere stikker innom, og for alle de fantastisk hyggelige kommentarene dere har lagt igjen til meg!! Det setter jeg veldig stor pris på, det er alltid like gøy å se når det har blitt lagt inn nye kommentarer :-) Bortsett fra spam, da, men det er heldigvis en stund siden sist noen prøvde seg på det. Kos dere masse i julen, og kanskje både dere og jeg får tid til litt kreativitet innimellom også?

Riktig god jul og godt, kreativt nytt år!

6 kommentarer:

Anonymous sa...

God jul, Anne! Herlig med en hvit jul, det er lenge siden som du skriver..
Tusen takk for alle de hyggelige meldingene du har lagt igjen hos meg, jeg
gleder meg til å følge med deg også neste år.

Kos dere masse i julen!

Juleklem fra Therese

PS! Syns konvolutten ble kjempe fin jeg! Og så mye morsommere å få, og gi, enn en hvit standard.. [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Ja, utrolig at vi fikk beholde snøen i år! Tusen takk og i like måte, jeg gleder meg til å følge med deg neste år også :-) Så hyggelig at du likte konvolutten min, forresten!

Riktig god jul til deg og dine også! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så flott konvolutt du har laget!
Ønsker dere en riktig god jul!
Vi får håpe snøen blir liggende, det blir litt ekstra julestemning da!
Klem, Anne :-) [posted by: Anne H.]

Anonymous sa...

En riktig god jul til deg også Anne.
Selvom jeg bor en anelse lengre nord, er det mange år siden vi også har hatt snø og kuldegrader her i Tigerstaden. Blir ekstra julestemning av sånt vær.

Lekker konvolutt du har lagd. Mye mer spennende med en sånn konvolutt enn en kjedelig hvit en.

Ha en strålende fin jul! [posted by: LilleAsk]

Anonymous sa...

I really love that stamp! And the card is beautiful!
Can you tell me where you get your stamps and/or scrapbooking things in Norway?
We go there every other year (about) to visit my husband's family (mor and brother) and
I would like to do some shopping but my mother-in-law only knows the knitting shops.

Tusen Takk! [posted by: Angela Nodland]

Anonymous sa...

Anne: Tusen takk, og riktig god jul til deg og dine også! Ja, det er jo helt utrolig at det har holdt seg så kaldt at snøen ligger ennå. Det er mye enklere å få julestemning med litt snø, altså :-)

Anita: Tusen takk for det! Tenk om vi kunne fått sånt julevær hvert år... Fortsatt riktig god jul til deg og dine også!

Angela: Thank you so much for visiting, and I really appreciate that you liked my envelope! There are several good shops for stamping and scrapbooking over here, and I'll be happy to share my recommendations. Many of my favorite shops also have web shops, so I order most of the things I buy, but I always try to grab the opportunity to visit the shops whenever I can :-)

The stamp I used here is from Stempelglede. In Oslo I know that Steffens (located in Kongens gate 15) are delivering this brand. There are also several other good shops within 1 or 2 hours drive from Oslo, like Papir i hjertet, Bikuben and Scrappiness. These are all good and well assorted shops, but I know there are several others as well that are good. Just let me know when you plan your next visit to Norway and which cities or places you will visit, and I will give you some tips on good nearby shops :-) [posted by: Anne]