onsdag 30. desember 2009

Kort 'o' Mania #8

Som nevnt i går hadde jeg flere LOer på gang, og her kommer en til. Her er et svanepar vi har hatt besøk av på hytta. Når de er ute og svømmer er det bare til å rope på dem, så kommer de :-) De er nemlig veldig glad i brød.

Temaet hos Kort 'o' Mania denne uken er vintage, og svaner er jo perfekt å bruke i en vintage LO, så jeg håper denne kvalifiserer til denne oppgaven.

As I mentioned yesterday I have more LOs to be done, and here is another one. This is a swan couple who has visited us at our cabin. When they are out swimming you can simply call on them, and they come :-) They simply love some bread, you see.

The theme at Kort 'o' Mania this week is vintage, and as I think that swans are perfect to use in a vintage LO, I hope that this qualifies for the contest.





2 kommentarer:

Anonymous sa...

så flott og enkel LO du har laget.
takk for at du deltar på Kort o mania

klem fra Benedicte [posted by: Benedicte ]

Anonymous sa...

Stemningsfull og flott LO! Syns arket fanger opp stemningen i bildet og det er et nydelig oppsett.

Jeg skulle så gjerne ha kunnet klikket bildene dine større slik at jeg fikk med meg alle detaljene på alt det fine du lager.. :o) [posted by: Therese]