lørdag 5. desember 2009

Sketchy colors #1

Nå er Sketchy colors i gang og har lagt ut sin første utfordring. Gratulerer med ny, flott utfordringsblogg, forresten! Den første oppgaven er en fargeutfordring, og siden det er advent er det ikke unaturlig at fargen er lilla. Siden det er favorittfargen min må jeg jo bare være med på denne :-)

Sketchy colors is now up and going with their first challenge. Congratulations with the new, fab challenge blog, by the way! The first one is a colour challenge, and since we are in Advent it is not unnatural that the colour to use is lilac/purple. Since this is my favorite I just had to tag along on this one :-)




7 kommentarer:

Anonymous sa...

Enda ett flott kort! Nydelig farger og herlig motiv - og det hele kjempe fint satt sammen.. Litt sånn herlig bli glad kort!

Flink er du!

God helg :o) [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Hei!

Så flott kort du har laget, det stempeltrykket var utrolig herlig, to glade jenter c;)

Fortsatt god helg! [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Takk for sist, det var en hyggelig kveld som vi gjerne kan gjenta.
Kjempefint kort du har laget, Anne!!
Nydelig malt motiv og lilla er flott da!
Klem, Anne :-)
[posted by: Anne H.]

Anonymous sa...

Therese: Tusen takk! Ja, jeg synes at lilla er en sånn glad farge, også syntes jeg det passet så bra på dette stempelet :-)

Sølvi: Ja, er ikke det stempelet søtt? Tusen takk for hyggelige ord!

Anne: Ja, det må vi gjøre! Det var kjempehyggelig :-) Tusen takk for at jeg fikk låne dette nydelige stempelet, og for hyggelige ord! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Lilla er en kjempefin farge, og kortet ditt er helt nyyydelig !! Herlig stempelmotiv !
Ønsker deg fin 2. advent :o)

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Åhhh dette var sååå flott!!
Jeg er så glad i lilla,og synes kort i lilla bare er så lekkert :)
Og motivet er så lekkert malt og nydelig!!
Ha en strålende tirsdag,
klemmer fra Maya :) [posted by: Maya]

Anonymous sa...

Gry-Heidi: Tusen takk!! Ja, det stempelet er bare så søtt :-))

Maya: Å, takk skal du ha! Jeg er skikkelig lilla-fan, så det synes jeg det er kjempemorsomt å jobbe med :-) [posted by: Anne]