tirsdag 29. desember 2009

To LOer og julestemning i hagen

Nå har det stort sett gått i kort ganske lenge, men de siste par dagene har jeg prøvd meg på å scrappe litt. Det har så langt resultert i disse to, men jeg har planer om et par til :-). Det første er bilder fra den samme busken i hagen, tatt fra samme sted, som et sommerbilde og et vinterbilde. Den andre er en ny av katten min. Det er ikke så enkelt å ta bilder av henne, men dette ville jeg gjøre litt mer ut av.

Recently I have mainly made cards, but the last couple of days I have tried a bit of scrapping. So far it has resulted in these two, but I have planned a couple of more :-). The first one is a garden bush, shot from the same spot, as a summer picture and a winter picture. The second one is another one of my cat. It's not so easy to photograph her, but this was a picture I wanted to create something with.







Til slutt, her er et stemningsbilde fra hagen vår fra i dag. Her er det nydelig hvit jul og 12 minus.

And here you see how our garden looks today. Here it is a beautiful white Christmas and minus 12 degrees Celsius.


3 kommentarer:

Anonymous sa...

Så artig den buska var da, ser ikke ut som samme busk;)
Søt katt du har fått deg, gleder meg til å se mer av det du legger ut;)

Ha en fortsatt fin romjul!! [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Ååå så vakkert det er hjemme hos deg nå! Endelig kom det kuldegrader og snø! Flott ide å lage LO med samme busk på forskjellige årstider. Jeg skulle ha vært flinkere til å ta vare på slike minner jeg og..

Det er første gang jeg ser LO'er du har laget. Liker stilen din! Morsomt med potavtrykk på katteLO'en, flott titel og.

Håper du har noen fine romjulsdager og at det nye året vil bringe deg mye glede og kreativitet! Tusen takk for følge i året som gikk, jeg har satt stor pris på alle kommentarene du så generøst har lagt igjen. Tusen takk! Og jeg gleder meg til å se mer av det du lager! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Så stilige og kule LO´er! Super idé å scrappe sommer og vinter av samme buske. Sikkert derfor jeg ikke klarer å lage LO´er, for jeg klarer aldri å finne riktige bilder og komme på slike kreative tanker :o)
Kattepusen var kjempesøt da, stilig med potene du har satt på :)

Nydelig stemningsbilde ! Ser at de resterende 80% av snøen som har kommet, ligger i hagen vår *ler*.

Ønsker deg en toppers nyttårshelg ! Tradisjonen tro så skal vi ha gjester i morgen, jeg gleder meg og kan bruke omtrent halve dagen på å pynte bordet :o)

GODT NYTT ÅR ! "Sees" igjen i 2010 :)

Klem, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]