lørdag 9. januar 2010

Award!!



Snille, flotte, fantastiske Sølvi har gitt meg en award! Det setter jeg stooor pris på, så god klem til deg! Det var også Sølvi som ga meg den aller første award'en jeg fikk, tusen, tuuusen takk for at du tenkte på meg igjen!! Hun var en av de første bloggvennene jeg fikk og tryller fram masse flott, og jeg har stor glede av å følge med på bloggen hennes. Og tusen takk for alle de hyggelige kommentarene du legger igjen hos meg!

Her er reglene:

1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til personen som gav deg den
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende den videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggene til de du sender videre til slik at de får vite om denne awarden


Så over til 7 ting om meg:

1. Jeg elsker katter og er livredd for edderkopper. Også elsker jeg å gå i dyrehager!

2. Jeg er anglofil, og prøver å få til en tur over Nordsjøen hvert år. Minst!

3. Jeg er dingsefreak, og er nok godt over middels datainteressert

4. Bortsett fra når det gjelder papirhobby, og slike ting som store puslespill, kryssord etc er jeg veldig dårlig på tålmodighet. Ikke minst når det gjelder shopping, når jeg har bestemt for å kjøpe noe nytt skal jeg ha det NÅ

5. Jeg kan ikke fordra the Beatles. Men jeg er generelt glad i musikk, og har en fortid både i korps og kor

6. Jeg har et velutviklet konkurranseinstinkt og hater å tape

7. Jeg er husets "sportsidiot", og favorittidrettene er ishockey og skiskyting. Også curling, da, som jeg spiller selv (dog ikke i år pga kneskade i "slidefoten"). Det er for øvrig ikke sjelden at jeg sitter og hører på hockeykamp med mitt favorittlag Sparta mens jeg koser meg med papir og stempler :-)

Denne vil jeg gjerne gi videre til Anne, Therese, Hanne, Sandra, Marie, Solveig og Anette. Gleder meg til å bli kjent med nye sider ved dere, lykke til!

9 kommentarer:

Anonymous sa...

Snilleste Anne - tusen takk!

Det fortjener Awarden og jeg ønsker å gi den tilbake til deg. Jeg setter så stor pris på besøkene dine i bloggen min! Tusen takk for alle hyggelig kommentarene du gir, og for at du kommer tilbake gang på gang :o)

Så moro å lese de 7 tingene om deg! Det er jo så mye man ikke vet... Jeg håper kneet ditt snart blir bra nok til at du kan ta fatt på curlingen igjen og fortsette med treningen.

Ha en rikig så god helg! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Så gøy å få en award! Min første!!
Kjempegøy å lese de 7 punktene om deg. Punkt nr. 1, 3 og 4 kan jeg egentlig bare kopiere og lime inn i min egen blogg. Men, det er jo juks ;-P

Må nesten oppdatere bloggen min jeg da!! Skal vri hjernen min og finne på noe spennende til i morgen. Har en historie på lager, som må oversettes til norsk, men ... blir kanskje litt mye skriving?? Hehe

Følger med på siden din, har feed på den, så det dukker stadig opp spennende mailer fra den kanten :-)

Stooor klem! [posted by: Solveig]

Anonymous sa...

Hei Anne, och tack för awarden. Jag är som du vet ny på det här med blogging, så jag hoppas att jag har gjort rätt... Det var morsomt att läsa sju saker om dig - jag hade ingen aning om att du spelar curling och är en "sportidiot"! :-)

Tack igen, och ha en trevlig vecka!

[posted by: Marie]

Anonymous sa...

Hei Anne, och tack för awarden. Jag är som du vet ny på det här med blogging, men jag TROR att jag har gjort allting rätt. Det var trevligt att läsa sju saker om dig - jag hade ingen aning om att du spelar curling och är "sportidiot" !:-)

Tack igen, och ha en trevlig vecka!
[posted by: Marie]

Anonymous sa...

Tusen takk for awarden, Anne - så koselig av deg! Takk for gode ord du legger igjen i bloggen min - det er så koselig å ha blitt litt kjent med deg! Håper vi får mulighet til å treffes på treff snart igjen! :)

[posted by: Hannemor]

Anonymous sa...

Tusen takk for awarden, Anne - så koselig av deg! Takk for gode ord du legger igjen i bloggen min - det er så koselig å ha blitt litt kjent med deg! Håper vi får mulighet til å treffes på treff snart igjen! :)

[posted by: Hanne]

Anonymous sa...

Du er bare helt utrolig, tusen tusen takk for hyggelig kort og maaaange stempeltrykk:o)
Jeg ble mildt sagt helt rørt av at du har tatt deg tid til å gjøre dette, setter så umåtelig stor pris på dette at det er vanskelig å sette ord på det, igjen tusen tusen takk!!!!!

Klem:o) [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Baaare hyggelig, jenter :-) Og tusen takk for hyggelige ord!

Så hyggelig at trykkene falt i smak, Sølvi ;-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

tuuusen takk Anne =) Dette var virkelig hyggelig =) ! [posted by: Sandra]