fredag 1. januar 2010

Mega Christmas challenge on PFP

First of all, happy new year! I hope that you've had a happy new year's celebration, just like me. Today I've had a relaxing day with a bit of crafting. The lovely PFP challenge blog has a mega Christmas challenge out now, and I have worked on this one today. The challenge this time is "anything but a card" with free colour choice. I have chosen to decorate this chocolate box.

Therese left a comment on my last post that she wished she could click on the pictures to see the details better, so here is an extra service for you, this is now fixed :-)

Først og fremst, godt nyttår! Jeg håper at du har hatt en like hyggelig feiring som jeg har hatt. I dag har jeg hatt en avslappende dag som jeg blant annet har brukt til litt hobby. Den utmerkede utfordringsbloggen PFP har en stor juleutfordring ute nå, og den har jeg jobbet med i dag. Oppgaven denne gangen er fritt fargevalg, men å lage noe annet enn kort, og jeg har pyntet denne sjokoladeesken.

Therese la igjen en kommentar på det siste innlegget mitt om at hun skulle ønske hun kunne klikke på bildene for å se detaljene bedre, så her er en ekstraservice til deg, det er nå fikset :-)








8 kommentarer:

Anonymous sa...

Godt nytt år, Anne!
Det var en nydelig eske! Flott malt motiv og fine detaljer.
*LOL* Det ser nesten ut som du har hatt Crackle Paint på et ekte sjokoladehjerte, men , fysj, du har vel ikke det... hihi.
Klem fra Anne :)
[posted by: Anne H.]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a cute little chocolate box. The image is adorable and your colouring is fab. I love all the details. Thanks for joining in with our mega Christmas challenge over at PFP. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Godt nyttår! Og tusen takk for større bilder :o)

Lekker eske! Blått har noe vakkert over seg,og liker knall kontrasten i det skjønne røde hjerte. Og du fargelegger som vanlig helt nydelig..

Håper du har hatt, og får, en god start på 2010!

Ps! Kortet ditt matcher jo skissen til det StampARTic denne uken... :o) [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Håper du har hatt en fin nyttårsfeiring :o) Så herlig denne var ! Nydelig motiv, og fargene er kjempeflotte.
Svane LO´en din, den var rålekker !!

Jeg er også veldig glad for at vi kan gjøre bildene større nå *takk for ekstraservicen* :)

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

what a pretty wee box
thanks for joining in with the PfP xmas challenge
and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Godt nytt år!!
Og så nydelig sjokolade eske!!
Herlig det motivet der, og nyydelig fargelagt!!
Ha en flott søndag,
klemmer fra Maya :) [posted by: Maya]

Anonymous sa...

Anne: Takk i like måte, godt nyttår! Tusen takk! Nei, det er ikke sjokoladehjerte, altså :-) Det er et chipboard-hjerte som jeg har fargelagt med Glimmer mist Coffee shop, og den er ikke helt ulik sjokolade i fargen :-)

Denise: Thank you so much! It's always great fun to participate in the PFP challenges!

Therese: Godt nyttår! Takk, håper at du også har fått en fin start på det nye året! Det var så hyggelig at du ville se større bilder, så det måtte jeg jo bare få ordnet :-) Og tuuusen takk for hyggelige ord! Ja, når du sier det så ble det faktisk ganske likt skissen til StampARTic, det tenkte jeg ikke på. Men hvis jeg ikke husker feil så aksepterer de ikke at man kombinerer bidrag med andre utfordringer. Det var jo synd, men tusen takk for tipset uansett :-)

Gry-Heidi: Takk i like måte, jeg håper at du også hadde en fin feiring! Tusen, tuuusen takk! Og så hyggelig å høre at du likte mulighetene med å se større bilder :-)

Debbi: Thank you sooo much! I just love to play with my PMs, so I really enjoy the PFP challenges.

Maya: Godt nyttår! Tuuuusen takk! Ja, jeg har blitt skikkelig fan av disse englene, de er jo så søte!

[posted by: Anne]

Anonymous sa...

Godt nyttår til deg også Anne!
Kjempeflott eske du har laget! Jeg liker sååå godt de sterke fargene du bruker! Jeg vil også veldig gjerne se flere nærbilder fra deg :) Du er så flink med detaljene :) [posted by: Anette]