tirsdag 5. januar 2010

Sketchy colors #5

Nå er det klart for en ny utfordring på Sketchy colors, og denne gangen er det en fargeoppgave med rosa og gult, og detaljer i bronse. Jeg har som vanlig fargelagt med Promarker, og jeg har brukt bronsefarget metallpynt.

Time for a new challenge on Sketchy colors, and this week is a colour challenge. The colour combo to use is pink and yellow, with bronze details. As usual I have soloured the image with Promarker, and I have used bronze metal details.








7 kommentarer:

Anonymous sa...

Så romantisk og vakkert kort du har laget Anne! Berundrer, som alltid, fargeleggingen din. Og hjerte på innsiden er bare herlig og syns det var en morsom detalj med hjerte du har tegnet på høyre siden.. Gjennomført og flott kort!

Håper du har hatt en fin start på det nye året så langt! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Åh, men du og du, dette var virkelig rålekkert ! Nydelig papir du har brukt, og skjønt motiv som er helt perfekt fargelagt :) Flott pyntet på alle sider, og det ble lekkert med litt "riving i kantene" :)

Godt at du fikk bilen din på beina igjen :o) Da jeg dro på jobb i dag tidlig var det -25, og det er sjelden det er sååå kaldt her. Kulda trenger liksom inn i huset også ... det føles ihvertfall slik :o) Godt det bare er et snaut halvår til sol og sommer *ler*.

Ha en fin ettermiddag :o)

Klem fra meg:) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

så nydelig fargelegging =) Ingen tvil om at du har taket på det der =) ! [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha, så snille dere er!! Året har startet veldig bra, håper det samme for dere!

Nå har jeg bestilt montasje av motorvarmer, Gry-Heidi, så nå satser jeg på at startproblemene er over :-) 25 er veeelig kaldt, ja, her holder det seg rundt 15-18, og synes det er ganske kaldt også, jeg. [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Dette var rett og slett nydelig, likte veldig godt stempelet du har brukt, må nok sette det på ønmskelista;D

Det ligger noe i bloggen min til deg;)) [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Her fikk jeg en skikkelig sommerfølelse, og det kan en jammen trenge i disse dager!!
Et praktfullt, nydelig kort!!!
Tusen takk for at du tar utfordringen hos Sketchy Colors, og lykke til:)
Klem Marianne:) [posted by: Marianne.]

Anonymous sa...

Tuuuusen takk for award, Sølvi, det var en kjempehyggelig overraskelse! Dette er et av mine favorittstempler, så det kan jeg varmt anbefale :-)

Tusen takk, Marianne! [posted by: Anne]