fredag 8. januar 2010

Totally Gorjuss #11

What could possibly be a better way to play with my lovely Gorjuss rubber stamps than joining in on the challenges on the Totally Gorjuss challenge blog? This is my first entry in this blog, but definately not the last, and the task this week is to make a thank you card. I have coloured the image with Promarkers, and added some glitter on the stars and a little bit of Glimmer mist here and there.

Hva kan vel være en bedre måte å leke med Gorjuss-stemplene mine enn å bli med på utfordringene på Totally Gorjuss? Det er første gang jeg prøver meg på denne utfordringsbloggen, men garantert ikke den siste, og denne uken er oppgaven å lage et takkekort. Jeg har fargelagt med Promarker og brukt glitterlim på stjernene, og litt Glimmer mist her og der.





5 kommentarer:

Anonymous sa...

Nydelig kort Anne. Lekker fargekombinasjon. Ha en fin helg! [posted by: LilleAsk]

Anonymous sa...

Hi Anne, I love your card. Lilac is my favourite colour. Thanks for joining us at TG and hope to see you again.

Kat x [posted by: Kat]

Anonymous sa...

Herlig kort. Likte oppsette og de forskjellige lilla nyansene. Og så syns jeg "skyggen" rundt motivet var så fint.. er det glimmermist eller hva har du gjort? Uansett: flott effekt!

God helg! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Anita: Tusen takk :-) Riktig god helg til deg også!

Kat: Thank you so much! I will for sure participate again :-)

Therese: Så hyggelig at du likte det, tusen takk! "Skyggen" rundt motivet har jeg laget med svamp og Tea dye Distress ink :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Wow, dette var utrolig nydelig! Skjønne farger og papirer, og nydelig dekorert !

Ønsker deg en fortsatt fin helg :o) *venter fortsatt på sommeren *

Klemmer, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]