lørdag 23. januar 2010

Week 35 at the PFP challenge blog

It's a theme week over at the PFP challenge blog, and the challenge is to make it girlie in any colours. Unfortunately I struggled with the photographing this time, so the colours and details don't appear as good as it should. I have added some glitter to the ribbon in her hair, and what is very difficult to see is that I have used some Cool Grey 1 together with the Blender on the shoes. I have also used Almond, Dusty Pink, Pale Pink, Coral, Primrose, Pastel Yellow, Sunflower and Caramel.

Det er temauke på PFP-bloggen, og oppgaven er å lage det "jentete" i valgfrie farger. Jeg slet litt med å få til gode bilder denne gangen, så gjengivelsen av farger og detaljer ble ikke så bra som det skulle, dessverre. Jeg har brukt glitterlim på hårsløyen hennes, og noe som nesten er umulig å se er at jeg har brukt litt Cool Grey 1 sammen med Blender på skoene. For øvrig har jeg fargelagt med Almond, Dusty Pink, Pale Pink, Coral, Primrose, Pastel Yellow, Sunflower og Caramel.





7 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi Anne, what a cute card. The image is adorable and the papers are gorgeous. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Hei hei, så fint kort du har laget, utrolig fint motiv og gøy at du har pyntet inni også :) Takk for at du deltar å PfP sin utfordring denne uken :)

Klem Ida [posted by: Ida]

Anonymous sa...

Gorgeous. Thanks for playing along at PfP this week.
Sam xx [posted by: Samantha]

Anonymous sa...

Hei :) Nå har jeg gått glipp av noe her igjen! Kortet ditt er kjempenydelig. Stilig at hun sitter på borden, og blomstene var lekre ! Nydelige farger også :)

Artig å lese om deg... kjenner meg godt igjen i enkelte ting ja :o) Spesielt det med shopping, skal man ha noe, så skal man ha det NÅ :o) Helt naturlig det, Anne *ler*

Ha en fortsatt fin helg :)

Klem, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Enda et herlig kort fra din kant, jeg også liker godt når det ser ut som de sitter på noe, blonder eller hvs som helst;))
Idag satt jeg å fargela et av stempelmorivene jeg fikk av deg og jeg har valgt samme farger som du har på dette, bare at jeg prøver en maling som heter PearlEx, litt morsomt;D

Ha en fortsatt fin helg!

Klem [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Så jentete og fint dette ble! Likte skimmeret du har fått til i stømpebuksa.. Og så syns jeg de innsidene du lager med hjerte er så nydelige :o)

God helg, Anne! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Snuser innom for å ønske deg en GOD HELG og gi et hint om at det er en hilsen til deg i bloggen min! [posted by: Therese]