lørdag 30. januar 2010

Week 36 at the PFP challenge blog

It's a colour combo week over at the PFP challenge blog with Pastel Green and Blossom. I really learn to use colours I am not used to when playing along at the PFP. I have never been much into girlie colours, but I have certainly learnt that they are great fun to play with, and that they actually are beautiful when used in the right way :-) In addition to the mandatory Pastel Green and Blossom, I have used Buttercup, Primrose, Sandstone, Almond, Blush, Dusty Pink, Canary, Rose Pink, Dusty Rose, Mint Green and Soft Green.

Denne uken er det fargekombinasjonsuke igjen på PFP-bloggen med Pastel Green og Blossom. Jeg får virkelig prøvd meg på å bruke uvante farger ved å delta på utfordringene på PFP. Jeg har aldri brukt typiske jentefarger noe særlig, men jeg har absolutt funnet ut at de er morsomme å jobbe med, og at det faktisk blir ganske fint når fargene blir brukt på riktig måte :-) I tillegg til å bruke de obligatoriske fargene Pastel Green og Blossom har jeg brukt Buttercup, Primrose, Sandstone, Almond, Blush, Dusty Pink, Canary, Rose Pink, Dusty Rose, Mint Green og Soft Green.





7 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi Anne, I'm glad our challenges are broadening your crafting horizons!!! I love the image and your colouring is fab. The nestabilities matts look fab too, especially on the inside. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Nok et herlig kort! Denne gangen syns jeg konstrasten mellom fargeleggingen og nestabillitesen var prikken over i'en. Fint motiv og du fargelegger jo nydelig som vanlig :o)

Håper du har en fin helg! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Very pretty. Thanks for playing along at PfP this week.
Sam xx [posted by: Samantha]

Anonymous sa...

Hei igjen!

Flott kort, likte veldig godt de perlene på innsiden, virkelig en god ide c",)

Klem [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

This is gorgeous anne, I love the image and I am pleased you are using more of your markers because of PFP
Thanks for joining in this week :)
Gina xxx
[posted by: Gina ]

Anonymous sa...

du leverer som alltid du Anne =) [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Veldig søtt og gjennomført kort, Anne! :)

Jeg har en liten oppmerksomhet til deg i bloggen min hvis du vil titte! :)

Ha en super dag! *klem* [posted by: Hanne]