torsdag 25. februar 2010

Award!



Jeg har fått en award av supersnille, flotte, fantastiske Gry-Heidi! Tusen, tuuusen takk, det setter jeg veldig stor pris på :-) Jeg vil gjerne gi den tilbake til deg, jeg er stor fan av bloggen din og alt det fantastisk flotte du lager, og er veldig takknemlig for alle hyggelige kommentarer du legger inn hos meg!

Det er så mange dyktige kortlagere og scrappere med flotte blogger som jeg har stor glede av å følge, og jeg oppdager stadig flere, så jeg synes det er veldig vanskelig å plukke ut noen få å gi den videre til. Jeg vil derfor gjerne tilegne denne til alle dere som titter innom.

I have received an award from the kind, fabulous and fantastic Gry-Heidi! Thank you so much, I really appreciate it :-) There are so many talented and skilled crafters with great blogs, and I find new ones all the time in many different countries, so I think it's very difficult to choose only a few to pass it onto. I'll therefore like to give it to all of you who visit my site.

Ingen kommentarer: