tirsdag 23. februar 2010

Hurra, jeg har vunnet!

Jeg var med på julekortalong på Din hobby-forumet i fjor (jeg er med i år også, og som du ser er julekortproduksjonen i full gang :-) og tenk at jeg vant!! Og se på den flotte premien jeg fikk av Hilde! Jeg fikk muffinsformer og utstyr for å lage blomsterkakepynt, og det blir gøy å prøve. Heldigvis fikk jeg med en veiledning også, og det trengs :-) Jeg baker stort sett bare til spesielle anledninger, og da av det enkle slaget, så dette er helt nytt for meg. Se også på det nydelige kortet jeg fikk! Hilde tryller for øvrig fram de lekreste kunstverk av noen kaker, og jeg anbefaler en tur innom siden hennes for en titt.

I participated in a Christmas card along on the Norwegian forum Din hobby last year (I'm in this year too, and as you can see the production of Christmas cards is up and running :-), and can you imagine, I won!! Look at the fabulous prize I have got from Hilde! I got muffin forms and equipment for creating cake decorations, and it will be great fun to check it out. Fortunately I also got a instruction brochure, and that is needed :-) Also take a look at the beautiful card I got! Hilde creates the most fantastic cakes, by the way, and I recommend to pay her site a visit and have a look.




4 kommentarer:

Anonymous sa...

Grattis! Så moro! Nå gleder jeg meg til å se kakene du baker fremover... :o) Og kanskje tryller du frem en papir muffins når du først er i gang og? Jeg har lenge tenkt på å prøve, men aldri kommet lengre enn tanken..

Håper du har en fin uke, Anne! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Gratulerer så mye med seieren. Jeg ser at du allerede er i gang med årets julekortproduksjon, er imponert jeg! Gleder meg til å se kakene du tryller frem:o) [posted by: LilleAsk]

Anonymous sa...

Så moro, Anne :) Gratulerer !! Jeg gleder meg også til å se kakene dine :o)

Klem, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha! Jeg blir jo nødt til å prøve meg nå når dere utfordrer meg, men det gjenstår å se om det blir noe det er verdt å ta bilde av, da ;-) [posted by: Anne]