tirsdag 2. februar 2010

Jeg har fått en award!



Heldige meg har fått en ny award, og jeg er utrolig takknemlig for at jeg har fått den fra både Therese, Elisabeth og Hanne! Tusen takk skal dere ha! Jeg sette stor pris på den, for hyggelige besøk og kommentarer, og for all inspitasjon jeg får av å følge bloggene deres, og jeg vil gjerne gi den tilbake til dere.

I tillegg vil jeg gjerne gi denne videre til Sandra, Anita og Hilde, som alle tre er veldig hyggelige og dyktige damer fra Din hobby-forumet, og navnesøster Anne som er en særdeles hyggelig dame som er usedvanlig dyktig til å fargelegge med Distress.

Regel for denne awarden er å nevne 10 ting som gjør meg glad:

♥ Svein, som er verdens beste (og en utrolig bra webmaster, for øvrig :-)
♥ Katter, og naturligvis spesielt vår egen, Luna :-)
♥ Gode venner
♥ Familie
♥ Kose meg med papirhobby
♥ Trening
♥ Hyggelige besøk og kommentarer her på siden min
♥ Positive og ærlige mennesker
♥ Være på treff og kose meg med papirhobby sammen med likesinnede
♥ En fin sommerdag på hytta

1 kommentar:

Anonymous sa...

Tusen takk for awarden Anne. Det satte jeg stor pris på.
Håper du ikke har blåst bort og snødd inne i dag. Holdt meg hjemme pga hoste og det var like greit med kollektivkaos i tigerstaden.
Ha en fortsatt strålende onsdag og jeg gleder meg til å se neste kunstverk du legger ut. [posted by: Anita]