onsdag 10. februar 2010

Passion for Promarkers #38

Time for a new colour combo challenge again over at the PFP challenge blog. The colour combos are my favorites, it's simply great fun to learn to play with colours I normally don't use that much :-)

The mandatories this week are Cool Aqua, Sky Blue and Agean, which I think is a great combo. In addition I have used Almond, Blush, Pastel Pink, Tan, Emerald, Marine, Sandstone, Terracotta, Cinnamon, Chestnut and Warm Grey 1. Because the colours are so bright and the papers have quite much effects in themselves I have chosen to use very little extra stuff on the card to avoid it to look messy.

Denne uken er det en fargeutfordring på PFP-bloggen, og det er mine favorittutfordringer fordi det er gøy å teste ut farger jeg vanligvis ikke bruker så mye :-) De obligatoriske fargene denne uken er Cool Aqua, Sky Blue og Agean, hvilket jeg synes er veldig fine sammen. I tillegg har jeg brukt Almond, Blush, Pastel Pink, Tan, Emerald, Marine, Sandstone, Terracotta, Cinnamon, Chestnut og Warm Grey 1. Fordi fargene er såpass sterke og mønsterarkene har mange effekter i seg selv har jeg valgt å bruke veldig lite annen pynt på kortet for å unngå at det skal se rotete ut.




8 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi Anne, what a pretty card. The image is gorgeous and your colouring is fab. Great papers and layout. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Hi Anne
Aw your card is gorgeous, lovely to see you liked the colour combo...a little unusual but great for helping with shading. You made a fantastic job of the challenge...
Thanks for joining us at PFP and good luck.
Hugs Emma x [posted by: Crafty Emma]

Anonymous sa...

Du er så flnk til å fargelegge! Flott kort - liker oppsette :o) Likte godt kortet under her også, men føler at jeg gjentar meg i det jeg legger igjen av hilsner her så lot være å skrive noe... Men fint er det - og flink er du!

Håper du har gode dager og at kneet stadig blir bedre! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Denise: Thank you so much!!

Emma: Wow, thanks a lot :-)

Therese: Å, tuuusen takk! Så hyggelig å høre at du likte kortet, og det under :-) Jeg setter stor pris på hyggelig besøk og kommentarer, så takk for at du stikker innom og legger igjen spor etter deg :-) Jeg koser meg med herlig vinter, og kneet blir heldigvis stadig bedre! Håper at du også har fine vinterdager! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Hei Anne, takk for at du er med oss denne uken også, og syns vi er favorittutfordring ;) Du har fargelagt den søte Manga jente kjempe flott! Det er gøy å følge med fra uke til uke her :)

Klem Ida [posted by: Ida]

Anonymous sa...

lovely card Anne
thanks for joining us at pfp this week and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Nok et superflott kort fra deg :) Fargene er kjempefine og fargeleggingen din er nydelig!
Enig med deg i at det ikke trengs noe mer pynt her :)

Jeg burde også ha deltatt på disse utfordringene for å få brukt litt forskjellige farger.... har en tendens til å bruke de samme fargene gang på gang.

Ha en fin fin lørdag :o)

Klem, Gry-Heidi [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Beautiful card Ann I love the image thank you for joining us at PFP this week Sue :o) [posted by: Sue Lumber]