lørdag 20. februar 2010

Passion for Promarkers #39

This has been a busy week, but never too busy to participate in a new challenge over at the PFP challenge blog! This week the ladies have challenged us to use buttons and bows. Here I live in Norway it's loads of snow, and since yesterday it has come another 20-30 cm and it's still snowing, so the inspiration for Christmas cards are not at all gone :-) I have coloured the wonderful Manga girl with Almond, Blush, Pastel Pink, Primrose, Saffron, Apricot, Tan, Sandstone, Caramel, Cocoa, Warm Grey 1, Red, Poppy, Cardinal Red and Violet.

Dette har vært en travel uke, men aldri for travel til å bli med på utfordringene til PFP-bloggen! Denne uken blir vi utfordret til å bruke knapper og buer. Her er det masse snø, og siden i går har det kommet 20-30 cm til, og snør fremdeles, så jeg har på ingen måte mistet inspirasjonen til å lage julekort :-) Jeg har fargelagt med Almond, Blush, Pastel Pink, Primrose, Saffron, Apricot, Tan, Sandstone, Caramel, Cocoa, Warm Grey 1, Red, Poppy, Cardinal Red og Violet.





10 kommentarer:

Anonymous sa...

Herlig kort;) Har sagt det før også men du er så dyktig på å huske innsiden, og den lille detaljen med hjertet rundt kanten var veldig fin!

Fortsatt god helg;) [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Nok et supert kort du har til utfordringen vår :) Tusen hjertelig for at du er med oss denne uken også! :)

Klem ida [posted by: Ida]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a fab card. The image is gorgeous and the buttons are perfect. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

lovely card
thanks for joining us at pfp this week and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Og her var det enda et lekkert kort ! Motivet er kjempekult (har det selv, men har bare brukt det en gang ennå), og flott papir og pynt ! Vakkert med hjertene i ramma.
Den ramma du har brukt her, er det Spellbinders også ? Den var knallfin !

Det er nok av snø her også, mer enn nok, spør du meg. I dag har det blåst noe så innmari også, så det har vært en bitende kald snømåking.

Ha en fortsatt fin OL-helg :o)

Klem :o) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Sølvi: Tusen takk! Riktig god helg til deg også :-)

Ida: Takk skal du ha! Prøver alltid å få med meg utfordringene hos dere, så prøver meg til uken igjen, jeg :-)

Denise: Thanks a lot :-) Count me in next week too!

Debbi: Thank you!

Gry-Heidi: Å, tuuusen takk! Jeg fikk stempelet i posten for noen dager siden, så jeg brukte det faktisk for første gang i dag. Ja, rammen er Spellbinders :-) Det har vært rene snøstormen her også i dag, og det snør enda, så nå er det best å holde seg innendørs med papir og stempler ;-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Hi Anne gorgeous card thanks for joining us at PFP this week Sue :o) [posted by: Sue Lumber]

Anonymous sa...

Det er mer enn nok jule-stemning ute til å få produsert noen julekort ja - det er bare å benytte anledningen! ;)

Kjempeflott kort, Anne - ja, MANGE flotte kort her siden sist jeg var innom. Det går litt i rykk og napp med blogg for min del, men da er det alltid veldig moro når jeg først har tid og anledning til å ta meg en inspirasjonsrunde, for da er det så masse nytt! :D

Fikk veldig lyst til å prøve Manga-stemplene mine, forresten - de er så godt som ubrukte her.

Takk for tipset om Gorjuss-utfordringene også - de må jeg sjekke ut! :)

KLEM [posted by: Hanne]

Anonymous sa...

Hei igjen :)

Jeg har en liten ting til deg i bloggen min.

Den Spellbinders ramma må jeg ha, kanskje begge to, forresten :o)

Klem, Gry-Heidi

[posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a beautiful card. The stamp is so cute and I really love the colours xx I just saw your card at the PFP as I also uploaded mine and when I saw that you are from Norway I had to tell you about my friend who just won the Malta Eurovision Song Contest, so she will be coming to Norway in May... and I'm thinking of joining her too :) I will be posting a video of her song soon on my blog and a card I made for her. Would be so happy if you drop by sometime this week to see it. Hugs xxx [posted by: Dora]