lørdag 13. februar 2010

Totally Gorjuss challenge #17

Here I live in Norway it is beatiful, cold winter with lots of snow, so I have had a cosy day indoors with some crafting today. Love is in the air over at the Totally Gorjuss challenge blog this week, and that inspired me to create this card. On this one I have used my brand new Whipper Snapper rubber stamp, which I think is absolutely,- yeah, gorjuss :-) Actually I bought this together with the Spellbinders dies, so I have had great fun playing with my new gear this afternoon.

I have coloured the image with Promarkers, and I have used Warm Grey 1, 3, 4 and 5, Pastel Pink, Dusky Rose, Red, Poppy, Cardinal Red and Apricot.

Her jeg bor er det vakkert vintervær med masse snø, så jeg har kost meg innendørs med litt papirhobby i dag. Det er kjærlighet i luften på Totally Gorjuss denne uken, og det inspirerte meg til å lage dette kortet! Her har jeg brukt mitt nyinnkjøpte Whipper Snapper-stempel, som jeg synes er så søt :-) Jeg kjøpte det faktisk sammen med Spellbinders-diesen jeg har brukt, så jeg har lekt meg med litt nytt utstyr i dag. Motivet er fargelagt med Promarkers, og jeg har brukt Warm Grey 1, 3, 4 og 5, Pastel Pink, Dusky Rose, Red, Poppy, Cardinal Red og Apricot.




7 kommentarer:

Anonymous sa...

A beautiful card. Thanks you for joining us at TG
Hope to see you next time
Love Sarah W XXX [posted by: Sarah W]

Anonymous sa...

This is so sweet Anne. Thanks for joining us at TG and good luck.

Kat x [posted by: Kat]

Anonymous sa...

åååå for et herlig kort! Skjønn mus :o) Så fin fasong det var på diesen, den kunne jeg tenke meg og. Digger hjertet ditt - kjempe fint! Litt av en jobb du har lagt ned i kant stemplingen, men så blir det jo veldig fint også da.

Håper du har gode dager, tenkte på deg da jeg så curling på tv'n :o) [posted by: Therese]

Anonymous sa...

What a sweet mouse! love the added cluster of flowers!Thank you for joining TG this week
Michele [posted by: michele spera]

Anonymous sa...

Thank you so much, ladies!

Tusen takk, Therese! Så hyggelig at du likte kortet :-) Jeg koser meg med OL, og i morgen begynner curlingturneringen, og det blir (forhåpentligvis) spennende! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Åååå, så herlig kort, Anne! Det stemplet var jo bare supersøtt, og nyyydelig malt !!
Jeg kunne tenke meg den Spellbindersen og jeg :o)
Synes jeg kjøper noe nytt hele tiden, men ønskelista blir aldri kortere *ler*

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Tusen takk igjen, Gry-Heidi! Jeg er helt enig med deg, det kommer jo så mye flott i butikkene hele tiden, ikke minst Spellbinders, så ønskelisten blir bare lengre og lengre! ;-) [posted by: Anne]