søndag 21. februar 2010

Totally Gorjuss challenge #18

A new challenge is out at the Totally Gorjuss challenge blog, and this week it's time for flower power! Here it is snow and -12 degrees Celsius outside, so I am still in the mood for Christmas cards :-) I have coloured the Manga girl with Promarkers, and have used Almond, Blush, Pastel Pink, Caramel, Chestnut, Henna, Umber, Pastel Blue, Blue Pearl, China Blue and Warm Grey 1. The stars and wings have got a little touch of Star Dust Stickles.

Det er en ny utfordring ute på Totally Gorjuss, og denne uken er teamet "Flower power". Med snø og 12 minusgrader ute er jeg fremdeles i julekortmodus :-) Jeg har fargelagt stempeltrykket med Promarkers, og fargene jeg har brukt er Almond, Blush, Pastel Pink, Caramel, Chestnut, Henna, Umber, Pastel Blue, Blue Pearl, China Blue og Warm Grey 1. Til slutt har jeg brukt litt Star Dust Stickles på stjernene og vingene.





6 kommentarer:

Anonymous sa...

Vakkert kort! Så nydelig du har satt sammen blomstene. Jeg har det stemplet, men får liksom ikke til å bruke det, men ser jo på ditt kort at det er kjempe fint! Kjempe fine innsider - kortene dine er virkelig gjennomførte Anne!

Ha en fin uke! Selvom jeg egentlig er litt lei snø, må jeg si at snøen og vinden i går ga noen vakre kombinasjoner i dagens solskinn. Men nå krysser jeg fingrene for litt mer vårlig vær neste uke.. :o) [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Så flott kort du har laget, Anne! - det er jo like fint både utenpå og inni.
Flott malt motiv og du har pyntet så nydelig med blomster!!
Anne :) [posted by: Anne H.]

Anonymous sa...

Helt nydelig !! Du er så flnk til å sette sammen blomsterpynten, og kortet er like vakkert på alle sider !
Minner meg forresten på at jeg også har dette stemplet, men det ligger fortsatt ubrukt.

Ønsker deg en fin ny uke :o)

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Her har jeg aldri vært før, men tror jeg må tilbake hit, for her var det mye flott og lekkert å se på altså! Kortet er helt nydelig!

Hilsen Cathrine :o) [posted by: Cathrine]

Anonymous sa...

This is lovely. Beautiful image and flowers. Thanks for joining us at TG.

Kat x

ps I have blog candy! [posted by: Kat]

Anonymous sa...

Nyydelig kort,Anne!
Lekre farger og nydelig pyntet!!
Og gratulerer med julekort-along vinsten!!
Ha en strålende dag,
klem fra Maya :) [posted by: Maya]