tirsdag 30. mars 2010

Award!


Jeg har fått en ny, flott award av Gry-Heidi! Tusen takk, det var veldig hyggelig, og det setter jeg stor pris på! Oversatt fra portugisisk blir tittelen noe sånt som "en blogg med sjarm", og det er jo en hyggelig tilbakemelding å få :-) Så den skal du selvsagt få tilbake, Gry-Heidi!

Regelen for awarden er å sende den videre til 12 personer, og da vil jeg gjerne gi den videre til disse flotte, dyktige og kreative damene:

Anette, Anita, Anne, Elisabeth, Guro, Hanne, Hilde, Maya, Sandra, Solblomst, Sølvi og Therese

10 kommentarer:

Anonymous sa...

Tusen takk for det. Det setter jeg stor pris på. :)) [posted by: Anonymous]

Anonymous sa...

Tusen takk. Det var hyggelig:-)
Ønsker deg en riktig god påske...
Ps - så du hva jeg hadde kjøpt inn? - ligger bilde i bloggen min, hehe.. [posted by: Hilde]

Anonymous sa...

Tusen tusen takk Anne, blir så ydmyyk og rørt når jeg får disse, men også glad.
Har hatt litt problemer med å finne bloggen din, for jeg kan ikke klikke på bilde, men tok turen via Gry Heidi som hadde deg i bloglisten sin.
Ha en super påske og takk igjen både for award og alle de koslige sporene du legger igjen hos meg:-)
Klem Guro [posted by: Guro]

Anonymous sa...

Tuuusen takk Anne!!!
Setter utrolig stor pris på awarden! Sender den direkte tilbake til deg!!
Ønsker deg en fortsatt god påske ;) [posted by: Anette]

Anonymous sa...

Tusen takk Anne! Så hyggelig at du tenkte på meg nå som jeg ikke har vært så aktiv i det siste. Sender den selvfølgelig tilbake - du er en av de jeg besøker aller først når jeg er på bloggrunde :o)

Håper du har gode påskedager selvom påskeværet glimrer med sitt fravær så langt. [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Bare hyggelig, damer :-) Og tusen takk for hyggelige ord! Håper at dere alle har en like fin påske som meg!

Grattis med Promarkers, Hilde! Håper du snart blir like fan av dem som jeg er, hi hi :-)

Skal passe på å legge inn link i kommentarene, jeg, Guro. Det er litt dumt at det ikke går an å legge inn en link direkte på bildet, men da får jeg gjøre navnet mitt klikkbart i kommentarfeltet i stedet :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Tusen tusen takk for awarden!
Så koselig att du vil gi den videre til meg, det setter jeg stor pris på :)
Klem fra Maya :) [posted by: Maya]

Anonymous sa...

Tusen takk for den koselige awarden, Anne - det setter jeg pris på! ♥ [posted by: Hannemor]

Anonymous sa...

Tusen takk, Anne. Det setter jeg stor pris på. [posted by: Elisabeth Nilsen-Nygaard]

Anonymous sa...

tuuusen takk Anne =)

Er så mye som skjer for tiden at tiden til data/blogging/håndarbeid har blitt minimal, men jeg ser at du leverer som alltid =) [posted by: Sandra]