søndag 21. mars 2010

My very first easel card

At last I've come around to make an "easel card" for the first time! I have used the lovely sketch which is out for challenge #43 at the PFP blog this week. I have coloured the cute little fella with Cool Grey 1-5 and Pastel Pink, and the heart with Red, Poppy and Cardinal Red.

Endelig har jeg fått prøvd meg på å lage et "easel-kort" for første gang! Jeg har brukt den flotte skissen som er utfordring 43 på PFP-bloggen denne uken. Til å fargelegge denne søte lille karen har jeg brukt Cool Grey 1-5 og Pastel Pink, og på hjertet har jeg brukt Red, Poppy og Cardinal Red.







The inspiration to make an easel card I got from challenge #71 at the Whiff of Joy Challenge.
In addition the spring is arriving outside, so I have also found some papers and flowers that give me the sense of spring, so it also fits into the "Spring has sprung" theme for challenge #75 at the lovely Secret crafter Saturday challenge.

7 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi Anne, what a pretty easel card. The image is so sweet and the papers are gorgeous. Love the flowers. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Så lekkert kort, Anne! Nydelig fargelagt.

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, så glad du la igjen spor - så jeg kunne finne deg og din blogg. Du lager masse fint, og jeg kommer gjerne igjen for mer inspirasjon!
Klem fra Marte [posted by: Marte]

Anonymous sa...

beautiful easel card
thanks for joining us at pfp this week and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Hei Anne, takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Nye ProMarkers kurs er satt opp 21 april (nybegynner) og 12 mai (viderekommen) hvis du vil være med :) Og takk for at du er med på PfP sin utfordring denne gangen med det nydelig kortet ditt, utrolig skjønt motiv :) Ha en flott uke.

Klem Ida [posted by: Ida]

Anonymous sa...

This is darling. These are so much fun to make. Thank you for joining us at Whiff of Joy! [posted by: Mindy Baxter]

Anonymous sa...

Sååå nyydelig staffelikort, Anne!
Lekkert fargelagt og nydelige detaljer!!
Klemmer fra Maya :) [posted by: Maya]

Anonymous sa...

Dette var rett og slett knallherlig !! Jeg synes easel-kortene er så dekorative, og motivet du har brukt er kjempesøtt ! Nydelig malt og dekorert.

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]