lørdag 6. mars 2010

Når hobbyrommet blir okkupert

Det er ikke så lett å være kreativ når hobbykroken inntas av sjefen i huset! Og som du ser er kortet mitt perfekt som liggeunderlag :-)

It's not so easy to be creative when the head of the house take over the hobby area! And as you can see my card is perfect to rest on :-)




Og snoren jeg skulle feste charms på kortet med er morsom å leke med!

And the thread I should fasten the charms on the card with is a great toy!



"Sorry, men denne plassen er min, så du får nok lage kort et annet sted..."

"Sorry, but this place is mine, so I'm afraid you have to do the crafting somewhere else..."


2 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi, hi, herlig :o)

Klem :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Jeg sier gratulerer med dagen her også.
Hehe..Søte pusen, da. Ikke rart den koser seg med så mye fint som du lager. Ha en god søndag. [posted by: Anonymous]