torsdag 4. mars 2010

Passion for Promarkers #41

I finished this card for a collegue yesterday who needed a card for her friend who is celebrating turning 50 this weekend. She is a water aerobics instructor, so I was asked if I could make something related to swimming or water, and then the lovely Edna came to use :-) And accidentally the theme at the PFP blog is "back to nature" this week, so I hope it qualifies there as well :-)

Dette er et kort jeg har laget for en kollega som har en venninne som skal ha 50 årslag i helgen. Hun er vannaerobicinstruktør, så jeg ble spurt om jeg kunne lage et kort med svømming eller vann, så da var det en fin anledning til å bruke Edna :-) Og tilfeldigvis var temaet på PFP-bloggen "back to nature" denne uken, så da håper jeg at det er kvalifisert for denne utfordringen :-)










3 kommentarer:

Anonymous sa...

Haha! For et treffende motiv! Kan tenke meg at både mottakeren og giveren syns at det er ett kjempe flott kort :o)

Håper du har hatt tid til å nyte solskinnet som har vært de siste dagene - kjempe stas spørr du meg. Ha en fin helg, Anne! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

For et fantastisk herlig motiv :) Likte veldig godt de sterke fargene :)
Masse flott på bloggen din!
Takk for komentaren på bloggen min :)

Ha en fin og kreativ dag :) [posted by: Stine]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha! Fortsatt riktig god helg til dere også, og takk for besøket :-) [posted by: Anne]