fredag 12. mars 2010

Secret crafter Saturday challenge #73

This week's challenge at the Secret crafter Saturday challenge blog is to use shades of grey, and I give it a go with this card :-). I have coloured the image with Promarkers, and in addition to Cool Grey 1-5 I have coloured the skin and hair with Almond, Tan, Pastel Pink and Caramel.

Denne ukens utfordring hos Secret crafter Saturday challenge er å bruke nyanser av grått, og jeg prøver meg med dette kortet :-). Motivet er fargelagt med Promarker, og i tillegg til Cool Grey 1-5 har jeg brukt Almond, Tan, Pastel Pink og Caramel.





5 kommentarer:

Anonymous sa...

Dette var et nytt motiv for meg - og så lekkert du har fargelagt det, veldig innbydene og jeg er imponert over at du får det så fint med når du bare har brukt en fargetone. Delikat og flott kort, og jeg liker som alltid hjertene du tegner på innsiden!

Håper du har gode vårdager, Anne! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Det er stilig med gråtoner! Kjempelekkert kort og 100% gjennomført i kjent Anne-stil :)
Så fint motivet var, dette er helt nytt for meg også. Lekkert bakgrunnsark du har brukt.

Ha en fin uke :o) Jeg trodde våren var på vei hit, men i dag var det jammen meg -14 da jeg dro på jobb....brrrr.

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Tusen takk skal dere ha, så snille dere er! Det er et Sugar Nellie-stempel, forresten :-)

Ja, det var -12 her i dag morges, så det er ikke vår her ennå heller :-o

Riktig god uke og gode vårdager til dere også! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

så stilig Anne! Vet ikke om noen som er så flink til å fargelegge som deg! [posted by: Sandra]

Anonymous sa...

Så lekkert kort Anne. Har kikket på det lenge nå, for jeg er bare så imponert over fargeleggingen din. Det var annerledes farger enn hva du pleier å vise oss her i bloggen din, men du og du dette er jo så lekkert.
Håper du får en fin helg. [posted by: LilleAsk]