mandag 29. mars 2010

Springtime card

Here I live the snow is soon all gone, and spring is arriving. It's a theme week at the PFP blog, and the rules are springtime creations that include an animal. As Easter is coming up, I think that chicken is quite suitable :-)

The lovely Secret Crafter Saturday Challenge blog has their challenge #76 out with theme pink, green and flowers, so the colours are inspired from this theme.

And at the wonderful Scandinavian challenge blog Kort 'o' Mania they want to see creations with the theme spring :-)






8 kommentarer:

Anonymous sa...

Hi Anne, what a pretty card. The image is so sweet and the papers are gorgeous. The frame looks amazing and the flowers are perfect. Thanks for joining in with my challenge over at PFP this week. Hugs, Denise x
[posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Nydelig vårkort! :) Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem. [posted by: Jeanette ]

Anonymous sa...

OOh this is stunning! The black frame really makes the card pop! Gorgeous image, one of my favourites and coloured beautifully!

Thanks for joining us this week at the Secret Crafter and good luck in the draw.

Mel X [posted by: Mel X]

Anonymous sa...

kjempe herlig kort! nydelig med den rammen, flott malt motiv :)
tusen takk for at du deltar på kort o manias utfordring :)
klemmm fra linda [posted by: Linda]

Anonymous sa...

Åh, så knallherlig vårkort! Motivet er kjempesøtt og jeg digger den ramma di :)

Jeg oppdaget plutselig at du har jo hatt bursdag du, GRATULERER MED DAGEN SOM VAR !!! Det kommer en liten hilsen i postkassa di over påske :) Jeg får støtte meg til ordtaket "bedre sent enn aldri" :o)))

Har forresten noe til deg i bloggen min !

Klemmer :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Herlig herlig vår kort! Digger fargeleggingen av buksa - selv jeg kunne ha gått med grønne bukser dersom de hadde sett sånn ut.. :o)

Hipp Hipp Hurra for dagen som var! Håper den var fin og at du fikk det meste av det du ønsket deg.. *S* [posted by: Therese]

Anonymous sa...

For et herlig vårkort!!!!
Nydelige fargerogskjønt motiv:-)
Glemte å si at du selvfølgeligf år awarden i retur.
Klem [posted by: Guro]

Anonymous sa...

Denise: Thank you so much! Always a pleasure to play with my PMs and attend in the PFP challenges :-)

Jeanette: Tusen takk!

Mel: Thanks a lot! I bought the image just a couple of days ago, and it has already become one of my favourites too :-)

Linda: Tusen takk! Det er gøy å være med, og jeg prøver meg nok snart igjen ;-)

Gry-Heidi: Ååå, så snill du er!! Tusen takk for gode ord, og for en ny kjempehyggelig award! Det setter jeg stor pris på :-) Oi, nå er jeg spent på hva som vil dukke opp i postkassen min! Så utrolig snilt av deg!!

Therese: Tuuusen takk! Bursdagen var alle tiders :-) Hi hi, tenk at jeg klarte å friste deg til å gå i grønne bukser!

Guro: Det var hyggelig å høre, tusen takk :-) [posted by: Anne]