torsdag 22. april 2010

En ny award!



Jeg er så heldig å ha fått en ny award fra Hilde! Tusen takk, det setter jeg veldig stor pris på!

Denne har noen regler, og de er:

1. Kopier awarden til din blogg
2. Link til den du har fått den fra
3. Fortell 7 ting om deg selv
4. Gi den videre til 7 personer

1. og 2. er på plass, så her er 7 ting om meg :-)

1. Jeg er A-menneske med lakenskrekk
2. Jeg har Toyota Rav 4, men drømmer om en sort Audi TT
3. Livretten min er sushi
4. Jeg begynte i skolekorps da jeg var 8 år, og har spilt baryton/euphonium, althorn og flygelhorn
5. Jeg er utdannet sivilingeniør innen fagretning maskin med påbygning av prosessteknikk
6. Jeg har førerkort i klasse A og B (bil og tung motorsykkel)
7. Jeg er utpreget dingsefreak, og min favorittdings er Creative Zen som alltid er med meg på trening :-)

Først og fremst gir jeg den tilbake til Hilde, og i tillegg vil jeg gjerne gi den videre til disse kreative og flotte damene:

Ann-Cathrin
Anne
Anita
Gry-Heidi
Hanne
Sølvi
Therese




4 kommentarer:

Anonymous sa...

Tusen hjertelig takk for awarden ! Setter stor pris på at du vil gi den til meg, og du får den selvfølgelig rett tilbake :) Artig å lese om deg :o) Jeg har hatt Rav4 tidligere, god bil det, synes jeg men Audi TT, JA TAKK :o)))
Ha en fin fin helg!

Klem :)

[posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg, det setter jeg stor pris på;)
Du får den tilbake fra meg også!!

Ha en flott helg! [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Bare hyggelig, og tusen takk til dere også :-) [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Oj! Var denne til meg også?!

Tusen takk!

Jeg har vært innom her uten å legge igjen synlige spor og tenkte at det var hyggelig at du hadde fått enda en award uten å legge merke til at jeg stod på lista di.. Er visst helt ute av blogg verden per nu.

Jeg kunne også tenkte meg en TT når jeg blir "voksen" - altså når jeg ikke må frakte barn i den :o)

Tusen takk igjen, Anne! Det varmer ekstra når jeg er så lite aktiv i bloggverden. Men i kveld har jeg faktisk laget kort igjen.. :o)

God helg! [posted by: Therese]