torsdag 29. april 2010

Første bidrag hos Sukkersött

Jeg rakk det! Leveringsfristen for utfordring #81 på Sukkersött er nemlig i kveld. Det er faktisk første gang jeg prøver meg på denne utfordringsbloggen, men det blir helt sikkert ikke siste gang. Tema denne uken er "Ram det inn".

Motivet for forsiden er malt med Distress, og vi er ikke gode venner, så her gikk det en del papir før jeg fikk til noe jeg kunne bruke!! Jeg blir så utrolig imponert over dere som klarer å få til nydelige overganger og kontraster med Distress ink'en, men det er vel bare til å øve og øve :-) På innsiden er det en pengelomme på venstre side, og nederst på skrivefeltet kan du se at det har sneket seg med en liten fisk.

I made it just in time! Dead line for challenge #81 on the Sukkersött challenge blog is today, you see. It's actually my first entry on this challenge blog, but it will definitely not be the last one. The theme for this week is "Frame it".






5 kommentarer:

Anonymous sa...

Dette var utrolig stemningsfult Anne!!! Motivet er nydelig malt og det er som alltid vakkert på alle sidene.
Lykke til på utfordringen!
Ha en fin kveld.
Klem Guro [posted by: Guro]

Anonymous sa...

SÅ allsidig og flink du er Anne! Nydelig stemningsfullt kort. Flott oppsett og du setter sammen stemplene helt perfekt! [posted by: Therese]

Anonymous sa...

Spør du meg så ser det da ut som du og distressen er veldig så gode venner :o)
Kortet er aldeles nydelig, og for et flott motiv!! Synes malingen din er helt perfekt, og du har fått frem masse flotte detaljer ! Lækkert :)

Nå har vi endelig fått tilbake nettet. Skal si tålmodigheten min virkelig ble satt på prøve, ja den tålmodigheten jeg ikke har, altså :o) Det blir mye jobbing på meg i tiden fremover, men håper det blir igjen litt tid til kortlaging også....

Håper du koser deg i helgen :o)

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Guro: Tusen takk! :-) Jeg var veldig usikker på hvordan jeg skulle gripe det an, så det var veldig hyggelig å høre! Riktig god helg!

Therese: Å, så snill du er,- tusen takk! Jeg var så heldig at jeg fikk låne disse stemplene av en veldig snill venninne, så tusen takk til Anne (du skal snart få de tilbake, Anne)

Gry-Heidi: Det ble mye strev og mange trykk som gikk i søpla før jeg fikk til noe jeg syntes jeg kunne bruke, så det varmer veldig å høre :-) Jeg skal nok prøve meg mer med Distress etter hvert også!

Så deilig at nettet er oppe igjen! Jeg hadde fått noia uten nett, altså :-) Får virkelig håpe at du får litt ekstra tid til hobby og blogging innimellom jobbingen! Jeg storkoser meg i helgen, ikke minst med hobby siden det er typisk innevær :-) Riktig god helg til deg også! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

Så fint kort. Like fint inni, jo. :) [posted by: Solblomst]