fredag 23. april 2010

In the garden

This is the theme for week #48 at the lovely PFP blog, and this sweet image really gives me a sense of being in the garden. It's still a bit too cold for flowers in the garden here yet, though, so I have to stick to paper flowers for some more weeks :-)

Dette er nemlig temaet for utfordring 48 på PFP-bloggen, og dette søte motivet gir meg virkelig en følelse av å være i hagen. Her er det litt for kaldt for blomster i hagen foreløpig, så enn så lenge får jeg holde meg til papirblomster :-)







12 kommentarer:

Anonymous sa...

Så herlig kort!
Det motivet er så nyydelig og du har fargelagt så flott!
Ønsker deg ei riktig god og kreativ helg!
Hilsen Tonje og Anne :) [posted by: Anne H.]

Anonymous sa...

Hi Anne, what a pretty card. The image is so sweet and the colour scheme is gorgeous. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x [posted by: The Crafty Den]

Anonymous sa...

Such a pretty card and gorgeous colours.
Thanks for joining us at PFP and good luck.
Hugs Emma x [posted by: Crafty Emma]

Anonymous sa...

Et nyyyydelig kort, Anne! Motivet er helskjønt og supert fargelagt! Fint med hjertebordene, og fargene er nydelige!
I dag skinner solen her, så det blir vel litt hagearbeid igjen :) Jeg har ikke hatt så mye tid til kortlaging i det siste og med et nett som er ustabilt i tillegg så det blir helt håpløst :(
Noen ganger føler jeg at jeg egentlig ikke har tid til å jobbe, litt avhengig av papir og stempler kanskje :o) Ha en fin helg !

Klem, Gry-Heidi :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Hei Anne Kristine, så herlig kort du har laget denne uken. Liker godt de duse tonene ! :) Takk for at du er med på PFP sin utfordring denne uken.

Klem Ida [posted by: Ida]

Anonymous sa...

lovely card
thanks for joining us at pfp this week and good luck
Debbi
xx [posted by: Debbi]

Anonymous sa...

Really pretty card Anne.
Thanks for joining us at PFP this week, good luck.
Hugs Tracy x [posted by: Tracy]

Anonymous sa...

Anne og Tonje: Tusen takk! Riktig god og kreativ helg til dere også!

Denise: Thanks a lot! So nice that you liked the colours :-)

Emma: Thank you very much!

Gry-Heidi: Å, tuuusen takk! Ustabilt nett er jo helt pyton, da :-( Og vi deler nok den papir- og stempelavhengigheten, hihi ;-) Riktig god helg til deg også!

Ida: Tusen takk! Alltid gøy å delta på PFP, vet du :-)

Debbi: Thanks a lot! It's always great fun to participate in my favourite challenges :-)

Tracy: Thanks a lot! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

flott kort på alle sider som vanlig fra deg;)

Stempelet var jo rett og slett nydelig og som de andre sier så er det nydelig fargelagt!!

Ha en flott uke! [posted by: Sølvi]

Anonymous sa...

Nydelig kort du har laget, de er så søte de jentene fra Sarah Kay, og du fargelegger dem aldeles nydelig,.
Søtt pyntet også; liker hvordan du pynter gjennomført på alle sidene :-)
Ha en super uke!
Klem Guro [posted by: Guro]

Anonymous sa...

nydelig =) Du lager så mange kort... hva gjør du med dem ? Selger du kansje ?

jeg jobber forresten med å få fikset bloggen min... men ting tar tid :( [posted by: sandra]

Anonymous sa...

Sølvi: Tusen hjertelig takk! Ha en kjempefin uke du også!

Guro: Ja, jeg har fått sansen for Sarah Kay etter hvert :-) Tusen takk for hyggelige ord! Ha en super uke du også!

Sandra: Tusen takk! Noen kort lager jeg på bestilling eller får solgt, en del gir jeg bort, også er det en god del som hoper seg opp her, må jeg innrømme :-o

Håper du snart får orden på bloggen din, det er kjedelig når ting ikke virker som de skal,- også får jeg jo ikke lagt inn kommentarer :-/ [posted by: Anne]