torsdag 8. april 2010

More vintage!

I've had some more great time playing with vintage the last couple of days. I simply love it, so I must definitely do more of that :-) The fabulous Creative Card Crew challenge blog has their challenge 47 out now with theme vintage/aged, and here is my entry. The text on the inside says "Keep a little, secret place in your heart where your dreams can be".

Jeg har kost meg med mer vintage de siste dagene. Det er jo så gøy, så jeg må gjøre mer av det :-) Her er mitt bidrag til utfordring 47 på Creative Card Crew som har tema vintage/aged nå.










7 kommentarer:

Anonymous sa...

Åhhhh nyydelig!
Lekre farger og så masse flotte detaljer!!
Og like nydelig på innsiden som på utsiden!
Klem fra Maya :) [posted by: Maya]

Anonymous sa...

Vakkert vakkert vakkert! Herlig stempel, skjønt hjerte med morsom bånd detalj og flott oppsett av blomster. Likte ALT med det!

Jeg har tatt en bloggpause, men stikker nok innom med jevne mellomrom uansett. Håper du har hatt en fin solrik helg, Anne! Nå er det deilig :o) [posted by: Therese]

Anonymous sa...

*sukk*, det er bare SÅ LEKKERT !!! ....skulle ønske jeg var konfirmant og fikk dette :o)
Likte veldig godt at du ikke hadde satt motivet og pynten på midten, det var stilig!
Borden rundt er lekker! Jeg likte ganske enkelt ALT :o)

Klem :) [posted by: Gry-Heidi]

Anonymous sa...

Å, så snille dere er, dere gjør meg så glad! Tuuusen takk! :-) Så koselig at du stikker innom selv om du har bloggpause, Therese! Gleder meg til du er i gang igjen :-)

Håper at dere har like fine vårdager som meg! [posted by: Anne]

Anonymous sa...

nydelig Anne =) Har fått mer og mer sansen for vintage, det er vel noe med den litt romantiske stilen som appellerer. Du kunne laget bilder du på store lerret. har du vurdert det noen gang ? Du er iallfll superflink og jeg er en stor beundrer av deg og det du tryller frem :) [posted by: sandra]

Anonymous sa...

Nydelig kort Anne! Dette kunne jeg godt ha tenkt meg den gangen jeg konfirmerte meg. (huff, så lenge siden) Krakeleringen på hjertet var virkelig prikken over i'en.
Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min.
Håper du får en strålende torsdag! [posted by: LilleAsk]

Anonymous sa...

Wow, fantastisk nydelig og gjennomført kort du har laget her, jeg blir bare større og større fan av kortene dine, de er utrolig vakre. Rene og gjennomførte.
Takk for alle kommentarene dine, setter veldig stor pris på dem :-)
Ha en fin kveld!
Klem Guro [posted by: Guro]